آخرین داستان

آخرین داستان: ماجرای این انیمیشن جذاب درباره ستیز بزرگ میان سپاه شر و ارتش خوبی است .جمشید کی با متحدان بی شمارش در مقابله با اهریمن ها قرار میگیرد جمشید در این جنگ پیروز می شود و مغرور به آن می ماند او دچار طمع می شود و متحدان بیشتری را برای رفتن سایر سرزمین ها و گرفتن جان اهریمن ها می خواهد اما یزدان یکی از اطرافیان او از همراهی با او سر باز میزند و راهش را جدا می کند...

دانلود انیمیشن آخرین داستان دانلود قانونی و رایگان

دانلود انیمیشن ایرانی The Last Fiction با کیفیت Bluray

پیش نمایش رسمی اضافه شد

 

اخبار ساخت و توضیحات :

the last fiction یک انیمیشن کاملا ایرانی و موفق که به کارگردانی اشکان رهگذر و تهیه کنندگی عواملاستودیو هورخش در سال 1397 ساخته شد است و پس از اکران در جشنواره های بین المللی مختلف توانست جوایز زیادی درو کند و در رقابتی بزرگ با سایر انیمیشن غیر انگلیسی زبان توانست رتبه اول را کسب کند.

بی شک اشکان رهگذر یک شاهکار را نه تنها به ایران بلکه به جهان معرفی کرده است انمیشینی با ساختاری فوق العاده و گرافیکی بی نظیر و همچنین داستان پردازی بسیار جذاب که توانست نظر خیلی منتقدین را به خود جلب کند و موجب متحیر شدن بسیاری از مخاطبین علاقه مند به انیمیشن شد.

جوایز و افتخارات

آخرین داستان توانسته جوایزی زیادی در زمان اکران خود بدست آورد نظیر برنده پروانه زرین بهترین کارگردان بلند پویانمایی بخش بین‌الملل از سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان-برنده پروانه زرین بهترین فیلمنامه بلند بخش بین‌الملل در همین جشنواره-برنده اولین سیمرغ بلورین بهترین انیمیشن سینمای ایران از سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر-برنده جایزه بهترین فیلم بلند از سومین جشنواره بین‌المللی انیمیشن آجایو پرو و ….

دانلود کارتون The Last Fiction 2018

دانلود کارتون The Last Fiction 2018

جالب است بدانید ساخت این انیمیشن خود یک پروسه 10 ساله بود و در اصل از سال 1386 در استودیو  هورخش در حال ساخت آن بودند .گفته می شود داستان این انیمیشن برگرفته از روایت «ضحاک» در شاهنامه اثر حکیم ابوالقاسم فردوسی است.

آپدیت : پس از گذشت ماه ها انتظار سر انجام اکران آنلاین این انیمیشن محبوب آغاز شد و هم اکنون میتوانید از رسانه هیوا مووی برای دیدن آن در کناره خانواده خود اقدام نمایید و در مکانی امن از سینمای خانگی بهره مند شوید.

***

لینک های اکران آنلاین انیمیشن آخرین داستان با کیفیت عالی

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود فیلم با کیفیت 480p

دانلود فیلم با کیفیت 720p

دانلود فیلم با کیفیت 1080p

دانلود فیلم با کیفیت 1080p HQ

دانلود فیلم با کیفیت Bluray

پخش آنلاین انیمیشن

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *