مهندس باب

مهندس باب , باب و تیمش برای ساخت سد و مخزن جدید برای شهر بهار به همراه ماشین های مگا جمع می شوند آیا یک چالش سخت در انتظارشان است ؟

دانلود انیمیشن مهندس باب با دوبله فارسی

دانلود کارتون خارجی Bob The Builder: Mega Machines 2017 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

لینک دانلود کارتون مهندس باب نسخه بازبینی شده شبکه پویا

 

 

توضیحات تکمیلی این انیمیشن:

این روز ها که همه خانه نشین شده اند مطمئن تفریحی جز تماشا کردن فیلم و انیمیشن و یا کتاب خواندن نمی شود انجام داد و والدین که در این بازه زمان حساس تر هستند نسبت به آن چه فرزندشان می بیند شاید انتخاب هایی زیادی هم داشته باشند مهندس باب یکی از این انتخاب ها میتواند باشد این ساخته که محصول سال 2017 آلمان می باشد و به کارگردانی Stuart Evans و تهیه کنندگی Keith Chapman ساخته شده است.

این انیمیشن که قالبا به عنوان یک آموزش میتواند آن را پذیرفت بسیاری از کودکان را جذب کارهای مهندسی می کند و این موضوع میتواند بهترین اتفاق برای یک کودک باشد چرا یک علاقه کودکی معمولا در آینده مسیر بزرگسالی کمک زیادی خواهد کرد و برای همین هم است که اکثر والدین به آن چه فرزندشان می بیند باید اهمیت بدهند.

دانلود کارتون خارجی Bob The Builder: Mega Machines 2017 با دوبله فارسی

دانلود کارتون خارجی Bob The Builder: Mega Machines 2017 با دوبله فارسی

داستان این کارتون جذاب درباره باب و تیم مهندسی وی می باشد که باید یک مخزن جدید برای شهر بهار بسازند باب و دوستانش عقیده دارند این کار یک چالش مهم و سخت برای آن ها میتواند باشد و باید نهایت دقت را در کارهایشان داشته باشند آیا این تیم میتواند کار خودش را به خوبی انجام دهد ؟ آیا باب و ساخت هایش باز هم به کمک یک شهر می آید ؟ یا این که حوادثی دیگر در حال رخ دادن می باشد؟

**********************************

دانلود رایگان کارتون مهندس باب با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *