بوم و بانو

بوم و بانو , داستان عشقی اینبار در دوران دو پهلوی اول زمانی که مردم محدویت های بسیار داشته اند و زندگی شان تحت تاثیر قوانین آن دوره و سخت گیری های خانواده های آن زمان میگیرفت...

دانلود سریال بوم و بانو با بازی مسعود رایگان

لینک دانلود قسمت چهل و یکم ( پایانی ) سریال بوم و بانو افزوده شد

تیزر سریال افزوده شد

اخبار ساخت و تولید سریال :

شاهکاری بسیار جذاب و متفاوت و با کیفیت بالا که محصول سال 1399 ایران می باشد و در گروه تولید شبکه دوم سیما جمهوری اسلامی ایران تهیه و ساخته شده است این سریال پر بیننده در واقع به کارگردانی سعید سلطانی و فیلم نامه نویسی شعله شریعتی تولید شده است .

این مجموعه بالافاصله پس از پخش قسمت اول آن مورد ستایش بسیاری از بیننده ها قرار گرفت و توسط برخی از منتقدین نیز به خوبی از آن یاد شد و بسیاری آن یکی از با کیفیت ترین و بهترین مجموعه های صدا و سیما ایران در سال های اخیر دانستند و عنوان کردند که حتی میتواند تا سال ها در یاد و خاصرات مردم بماند.

تاکنون سریال های متفاوت در دوران پهلوی شاهد آن بوده ایم که محبوب ترین آن ها بی شک شهرزاد نام داشت که از نمایش خانگی پخش شد و حسابی هم مورد توجه مخاطبین قرار گرفت حال صدا و سیما ایران مجموعه ای بسیار جذاب و کمی مشابه را ساخته است و نشان داده است که مجموعه های تلویزیونی نیز میتوانند کیفیت بالایی داشته باشند.

دانلود فصل اول سریال بوم و بانو

دانلود فصل اول سریال بوم و بانو

داستانی عاشقانه و بسیار جذاب داستانی که در دوران دو پهلوی اول اتفاق می افتد و آثاری از عشق و نفرت و سیاست و مذهب متفاوت را به تصویر می کشاند آن هم در دوانی که دیگر کسی به عشق باور ندارد و ازدواج ها نیز سیاسی شده است و یا مذهبی زمانی که طوفانی از اتفاقات بد رخ می دهد تنها یک چیز میتواند آرامش کلی را به همه برگرداند و آن نیز عشقی حقیقی است که البته مشکلات بسیاری بر سر راهش می باشد.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *