در چشم باد

داستان سه دوره تاریخی حکومت قاجار، پهلوی و اوایل جمهوری اسلامی روایت می شود و حول محور خانوادۀ ایرانی است. نادر ایرانی پدر خانواده، یکی از همرزمان میرزا کوچک خان جنگلی است...

دانلود سریال در چشم باد با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود سریال “در چشم باد ” با کیفیت عالی قرار گرفت

اخبار و توضیحات کامل

 

توضیحات و معرفی این سریال:

در چشم باد سریالی ایرانی در سبک درام – تاریخی است که در سال 1387 ساخته شد و یک سال بعد در شبکه یک سیما به روی آنتن رفت. کارگردانی و نویسندگی این مجموعه را مسعود جعفری جوزانی بر عهده داشته و بازیگرانی نظیر پارسا پیروزفر ، کامبیز دیرباز و سعید نیک پور در این اثر ایفای نقش کرده اند. این سریال شامل 44 قسمت است که هر کدام حدود 50 دقیقه است.

این اثر یکی از پر هزینه ترین و بزرگترین مجموعه ها در تاریخ تلویزیون ایران به شمار می رود. در چشم باد نزدیک به 500 لوکیشن در بیش از 10 شهر ایران داشته و حتی بخشی از آن نیز در آمریکا فیلم برداری شده است.

موسیقی ماندگار این مجموعه توسط حسین علیزاده ساخته شده و شامل 23 قطعه است.

دانلود سریال در چشم باد

دانلود سریال در چشم باد

داستان از زمان قیام میرزا کوچک خان جنگلی تا زمان آزادسازی خرمشهر در زمان دفاع مقدس در روایت می شود و حول محور خانوادۀ ایرانی جریان دارد.  نادر ایرانی که پدر این خانواده است از همرزمان میرزا کوچک خان است.

داستان در سه دوره تاریخی قاجار، پهلوی و اوایل جمهوری اسلامی روایت می شود. این اثر حدود 150 بازیگر در نقش های اصلی داشته است. ساخت این مجموعه از سال 1382 استارت خود و حدود 5 سال در دست تولید قرار داشت. در طی این پنج سال چهار تهیه کننده بر روی این فیلم کار کرده اند.

این سریال در سایت IMDB با نام In the Eye of the Wind قرار گرفته و از طرف کاربران نمرۀ بسیار خوب 7.9 را کسب کرده و جزو بهترین سریال های ایرانی در این سایت به شمار می رود.

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

لینک های دانلود سریال در چشم باد قسمت اول تا آخر

*-*-*-*-*-*

برای دانلود تمامی قسمت ها کلیک نمایید

برای پخش آنلاین از باکس دانلود در انتهای پست استفاده کنید

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 1

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سعید
    1

    ممنونم از سایت خوبتون که لینک های دانلود سالم و سریال با کیفیت خوبی بود