رقص روی شیشه

رقض روی شیشه , داستان درباره زوجی جوان می باشد که حداقل در ظاهر زندگی زیبایی دارند و همه چیز برایشان عادی است اما...

دانلود سریال رقص روی شیشه با بازی بهرام رادان

لینک دانلود قسمت آخر سریال رقص روی شیشه افزوده شد

آخرین اخبار مربوط افزوده شد

 

اخبار ساخت و تولید سریال :

درامی بسیار جذاب و عاشقانه که محصول سال 1397 ایران می باشد و به کارگردانی مهدی گلستانه و فیلم نامه نوسی طلا معتضدی ساخته شده است تهیه کنندگی این فیلم را نیز پیمان جعفری عهده دار بوده است نکته قابل توجه راجب این سریال حضور ستارگانی بسیار محبوب مانند بهرام رادان و مهتاب کرامتی به عنوان کاراکترهای اصلی می باشد اگرچه ستارگانی دیگر نظیر ترلانه پروانه و امیر آقایی و میترا حجاز نیز در این مجموعه نمایش خانگی حضور دارند به طور کلی تیم بازیگری بسیار جذابی در این سریال حضور داشته اند که کیفیت ساخت آن را حسابی بالا برده اند.

اما علاوه بر حضور ستارگان متفاوت و بسیار در این مجموعه نمایش خانگی داستان قوی این سریال نباید پشت گوش گذاشت چرا که کاملا متفاوت و جذاب می باشد و مسلما میتواند هر کسی را با هر سلیقه ای به سمت خودش جذب کند اگرچه اگر اهل فیلم های عاشقانه نیستید شاید برایتان جذاب نباشد! شاید هم شمارا به سمت این گونه فیلم های سوق دهد.

دانلود فصل اول سریال رقص روی شیشه

دانلود فصل اول سریال رقص روی شیشه

داستان این ملودرام جذاب درباره زوجی به نام رعنا و یغما می باشد که در ابتدا زندگی بسیار خوبی دارند اما لحظه به لحظه سایه های سیاهی بر زندگیشان پدیدار می گردد رعنا که یک ستاره محبوب بوده است قبل از ازدواج پس از این که با یغما ازدواج کند از همسرش از وی میخواهد که دیگر هیچ فیلمی بازی نکند این ستاره که به کار خود بسیار علاقه مند است در طی این سال ها سعی کرده است مخفیانه در فیلم هایی حضور داشته باشد اما با گذشت زمان متوجه می شود که در هیچ فیلمی به صورت حرفه ای بازی نکرده است و این موضوع برایش بسیار دردناک است.

*****************

دانلود سریال رقص روی شیشه فصل اول رایگان

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود فصل اول سریال به طور کامل

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 1

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • Hamid
    0

    واقعا فیلم خیلی قشنگ و پر از سوپراستارهای درجه یک بود. اما خیلی زشت تموم شد ، این داستان حداقل باید چند قسمت دیگه ادامه میداشت واسه این فصلش تا که اینجوری بخاین با تعریف فیلمو تموم کنید. اگه اینجوری بود دیگه چرا 12 قسمت پر کردین، تو یه کلیپ 5 دقیقه ای فیلمو تعریف میکردین. شایدم دلیلی دلشته که یا بودجه تموم شده یا یکی از نقشهای اصلی فیلم پیچیده به بازی، دقیقا مثل رعنا رخشان فیلم که قرارداد بست اما قبل فیلمبرداری انصراف داد. خلاصه فیلمش خیلی قشنگ و داستان حال امروزه تو کشور. طوری بود که منی که ژانر عاشقانه نمیدیدم تو دو روز 12 قسمت فیلمو دیدم. به امید کارهای فاخر بیشتر.