روزگار

روزگار , این ساخته با داستان کاملا اجتماعی در برگیرنده حوادث مختلفی است که برای جوانان می افتد و زندگی آن ها را دچار مشکلاتی مختلف میکند

دانلود سریال روزگار با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود قسمت اول 1 تا آخر 15 سریال روزگار بعد افزوده می شود

آخرین اخبار و حواشی سریال + تیزر و تمامی قسمت ها کامل

 

اخبار ساخت سریال :

جدید ترین ساخته شبکه سه سیما با عنوانی متفاوت و مضمونی کاملا اجتماعی سرانجام از 1 اسفند 1398 بر روی آنتن رفت .این مجموعه به کارگردانی سهیل سلیمی با همراهی سیامک صرافت در سال جاری ساخته شده است.

بعد از پخش سریال هایی نظیر فوق لیسانسه ها و سریال از سرنوشت توسط شبکه سه حال کم کم شاهد آخرین مجموعه سال 1398 هستم که به نظر میرسد آخرین عنوان آن با نام روزگار معرفی شده است.

تا کنون سه قسمت از این مجموعه پخش شده است و ظاهرا زمان پخش آن هر شب از شبکه سه می باشد . این سریال قرار است بینندگان نمایشگرهارا با شروع مجموعه های پر طرفدار نوروزی سرگرم کند .

طبق سنت هر ساله ایران در 13 روز نوروز مجموعه های ویژه ای ساخته می شود که از هر شبکه سبکی خاص به پخش می رسد و مطمئنا مخاطبین زیادی بی صبرانه منتظر پخش این مجموعه ها هستند.

اما این ساخته جدید را میتوان به عنوان یک اثر تازه که تلفیقی از هنر جدید و تجربه قدیمی است شناخت چرا که عوامل سازنده آن جوان هستند و کارهای ابتدایی خود را شروع کرده اند که با همراهی گروهی از بازیگران باتجربه این کار را پیش برده اند .

دانلود رایگان سریال روزگار

دانلود رایگان سریال روزگار

قضاوت این ساخته آن با پخش تنها سه قسمت از آن مسلما کاری عجولانه به حساب می آید چرا که این سریال حداقل 25 قسمت خواهد داشتد و باید صبر کنیم که قسمت های بیشتری از آن پخش شود اما پیش بینی می شود استقبال قابل قبولی این مجموعه تازه ساخت به عمل آید.

عوامل سریال :

کارگردانان : سهیلی سلیمی , سیامک صرافت

تهیه کنندگان : مازیار هاشمی و مهدی صفی یاری

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *