محافظ The Protector

محافظ , داستان فیلم درباره پسری جوان می باشد که روزی متوجه می شود که از شی ای سحر آمیز قدرت های ویژه ای را بدست آورده است......

دانلود سریال محافظ با دوبله فارسی و لینک مستقیم

لینک دانلود تمام فصل های سریال ترکی محافظ با کیفیت HD قرار گرفت

اخبار و توضیحات کامل

توضیحات سریال :

عنوان ترکیه ای و متفاوت که به صورت یک جا در سال 2018 از رسانه نت فلیکس منتشر شده است و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است این مجموعه به کارگردانی Binnur Karaevli و تهیه کنندگی Delikanlının Tuhaf Hikayesi ساخته و تهیه شده است فصل اول آن در قالب 10 قسمت یک ساعته پخش شده است و فصل دوم نیز در سال 2019 در هشت قسمت پخش شد که البته نتوانست کیفیت سری قبل را داشته باشد و کمی پیشرفت نزولی داشت.

معمولی وقتی پایه فیلم و  سریال ترکی وسط می آید گاهی ممکن است گمان کنید که با ژانر عاشقانه و کمدی طرف هستید شاید خیلی کم پیش بیاید که عنوانی تخیلی و فانتزی از سینمای ترکیه داشته باشیم اما حال میتوانید این سریال متفاوت را در این ژانرهای جذاب تماشا نمایید و مطمئنن ممکن است شما هم به علاقه مندان آن بپیوندید.

نمیتوان به جرعت گفت که آثار فانتزی همیشه مورد پسند قرار میگیرند شاید در عموم بسیاری از مردم اینگونه باشد اما از نظر منتقدین فضای فانتزی باید در خور ویژگی هایی بهتر باشد که ظاهر این مجموعه برخی از آن ها را داشته است و نسبتا نمره مناسبی را از سوی منتقدین دریافت کرده است.

دانلود فصل دوم سریال ترکی محافظ دوبله فارسی

دانلود فصل دوم سریال ترکی محافظ دوبله فارسی

اما داستان سریال درباره پسری جوان می باشد که روزی هدیه ای به او داده می شود پس از مدتی کوتاه متوجه می شود که این هدیه دارای قدرتی به خصوص است که به او ویژگی ها و قدرت های ماورایی می دهد ابتدا باور کردنش برایش سخت می باشد اما وقتی افرادی پلیدی را با قدرت های خیره کننده می بیند کاملا تفکرش عوض می شود و اهداف جدیدی را برای خودش به وجود می آورد تا بتواند جلوی این قدرت های پلید را بگیرد.

**************

برای دانلود فصل اول کلیک نمایید

برای دانلود فصل دوم کلیک نمایید

**************

نظرات و نقدها 6

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • عرفان
    0

    سلم خسته نباشید فصل سوم و چهارم رو کی میزارید؟

    1. Mohmmad
      1

      سلام ظاهرا مشکلاتی داشتن این فصل ها که موجب شده دوبله اون ها منتشر نشه

  • Pooya
    0

    بی زحمت
    سانسور شده هست یا بدون سانسور؟

    1. Mohmmad
      1

      بازبینی شده هست

  • همایون
    0

    اسم جدید سانسور بازبینی شده است؟

    1. Arvand
      1

      بله