نوار زرد 2

دانلود سریال نوار زرد 2 : داستان درباره سرگرد پلیس ، کاوه کیهان با بازی ( بانیپال شومون ) و تیمش است که در هر قسمت چالش های جدیدی برای مقابله با جنایتکاران دارند و پرونده های مختلفی را باید حل کنند اما این پرونده ها و معماهای کوچکی که در مقابلشان است ، آنها را به پرونده بزرگتری هدایت میکند که ریشه در گذشته سرگرد کیهان دارد و ...

سریال نوار زرد 2 ساخت سال 1400 شبکه 2 سیمای جمهوری اسلامی ایران است که کارگردانی آن را سروش محمدزاده انجام داده است و نویسندگی فیلمنامه را هم کریم‌ لک‌زاده نوشته است و تهیه کنندگی هم برعهده محمدرضا شفیعی بوده است که در 30 قسمت و توسط موسسه وصف صبا ساخته شده است. این مجموعه در استان های تهران ، گیلان و البرز فیلمبرداری شده است.در سال 1396 بخش اول این عنوان ساخته و پخش شده بود به کارگردانی پوریا آذربایجانی و بازی امیر آقایی ، ولی امسال کارگردان و بازیگر اصلی آن تغییر کرده است.بازیگران این اثر پوریا پورسرخ, نجمه جودکی , امیرحسین صدیق , بانیپال شومون، محمود پاک نیت، پورانداخت مهیمن، حسین پاکدل، حسام محمودی، امیرحسین صدیق، ایوب آقاخانی، ستاره قطبی، آذین احرامی هستند.

دانلود سریال نوار زرد 2

دانلود سریال نوار زرد 2 قسمت اول 1 تا سوم 3 , در این صفحه شما میتوانید اقدام به دانلود قسمت جدید سریال نوار زرد 2 فصل دوم با لینک مستقیم نمایید.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *