دانلود فصل چهارم برنامه دورهمی

دورهمی فصل چهارم , بازهم مدیری و بازهم دورهمی اینبار بعد از وقفه طولانی بالاخره شاهد پخش سری جدید برنامه دورهمی از شبکه نسیم بودیم...

دانلود برنامه دورهمی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود قسمت قسمت 101 اضافه شد

اخبار ساخت برنامه  :

برنامه ای متفاوت که از سال 1394 شروع به پخش کرده است و هرساله تقریبا یک فصل از آن از شبکه نسیم به پخش در می آید فصل اول این مجموعه جذاب توانست مخاطبین بسیار زیادی را به شبکه نسیم اضافه کند . معمولا تا قبل از این برنامه شاید کم تر کسی دوست داشت وقت خود را صرف دیدن برنامه های شبکه نسیم بکند اما با اوج گرفتن این ساخته سیر بسیاری زیادی از علاقه مندان به برنامه های این چنینی از آن استقبال کردند و مهران مدیری به گونه ای به موفقیت بیشتری رساندند این کارگردان و بازیگر محبوب سینما ایران توانسته بار دیگر خود را در دل بسیاری از مردم جای دهد.

اما بپردازیم به موضوع برنامه دورهمی که طی سال های اخیر حتما با آن آشنایی زیادی داشته اید همانطور که مطلع در هر فصل با دکوری متفاوت که ساخته اند مهمانانی را به برنامه دعوت میکنن و شاهد بحث های جذاب میان محبوب های سینما و هنر ایران خواهیم بود و با مجری گری مهران مدیری در تمامی قسمت های آن بسیار جذابیت آن را بیشتر کرده است و مردم نمیتوانند به راحت از دیدن آن پرهیز کنند.

سری جدید این برنامه که بعنوان فصل چهارم آن نیز شناخته می شود به تازگی شروع به پخش کرده است و علاقه مندان به این سری برنامه میتوانند آن را از وبسایت هیوامووی دریافت کنند.زمان پخش قسمت های جدید این فصل سه روز آخر هفته می باشد یعنی روزهای چهارشنبه , پنج شنبه و جمعه روی آنتن شبکه نسیم جمهوری اسلامی ایران می رود.

دانلود سری جدید برنامه دورهمی

دانلود سری جدید برنامه دورهمی

همچنین قبل از پخش فصل جدید قرار بود شاهد پخش برنامه شب نشینی که با محوریت کاملا شبیه به این ساخته توسط مدیری از شبکه نمایش خانگی باشیم اما ظاهرا بنابه دلایل نامشخص حقوقی ضبط این برنامه هنوز انجام نگرفته است و ظاهرا در حالت توقیف می باشد.

عوامل ساخت برنامه :

کارگردان : مهران مدیری

تهیه کنندگان : هاشم رضایت , حمید رحیمی نادی ,سید مصطفی احمدی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *