آزردگان

فیلم آزردگان، به نویسندگی و کارگردانی مهدی فردقادری که تهیه کنندگی آن را فرزاد موتمن برعهده دارد. مذاکراتی اولیه برای تولید این فیلم انجام پذیرفته است و به زودی وارد مرحله تولید خواهد شد.

دانلود فیلم آزردگان با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی آزردگان با کیفیت عالی و با حجم کم

پس از اکران این فیلم لینک دانلود اضافه می گردد

 

توضیحاتی درباره این فیلم:

فیلم آزردگان به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرد قادی و تهیه کنندگی و تهیه کنندگی فرزاد موتمن در اسفندماه 98 موفق به اخذ پروانه ساخت خود از شورای صدور پروانه ساخت شد.

دانلود رایگان فیلم آزردگان

دانلود رایگان فیلم آزردگان

آقای فرزاد موتمن درباره همکاریش با آقای فردقادری گفته است: مهدی فردقادری از کارگردانان مورد علاقه من است. او راه و هدف خود را می داند و می داند می خواهد به کجا برسد و همواره فردی موفق خواهد بود. حال قرار است در فیلم آزردگان با هم همکاری داشته باشیم. مذاکرات اولیه درمورد این اثر انجام پذیرفته است و به زودی وارد مرحله تولید خواهیم شد.

آقای موتمن کارگردان و تهیه کننده خوب میهن عزمان پیش از این فیلم های چشم و گوش بسته، سراسر شب، آخرین بار کی سحر را دیدی، خداحافظی طولانی، سایه روشن و … را پیش  از این کارگردانی نموده است. که در این بین نقش تهیه کننده را در فیلم های آخرین بار کی سحر را دیدی و خداحافظی طولانی بر عهده داشته است. آقای موتمن باها نامزد دریافت بهترین کارگردان در جشنواره فیلم های فجر شده است.

مهدی فردقادری نیز فیلم های بی وزنی و جاودانگی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

 

عوامل این فیلم:

نویسنده و کارگردان: مهدی فردقادری

تهیه کننده فرزاد موتمن

بازیگران این فیلم هنوز مشخص نشده اند

در صورت انتشار هرگونه خبر جدید از ساخت این فیلم می توانید در همین صفحه پیگیر آن باشید.

لینک دانلود نیز بعد از پخش در همین صفحه اضافه می گردد.

 

 

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *