اسکی باز

اسکی باز , داستان فیلم در یک روستای کوچک اتفاق می افتد زمانی که یک بز کوهی به روستا پناه می برد اما روستاییان بناه به یک سنت قدیمی میخواهند اورا قربانی کنند پسر بچه ای قصد دارد بز را نجات دهد و فقط تا نصف روز مهلت دارد...

دانلود فیلم اسکی باز با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی اسکی باز با لینک مستقیم و نسخه کامل کیفیت بالا

لینک دانلود با بهترین کیفیت اضافه شد

 

توضیحاتی درباره این فیلم:

فیلمی اجتماعی و با سبکی متفاوت محصول سال 1398 ایران که به کارگردانی فریدون نجفی و تهیه کنندگی محمد احمدی ساخته شده است این ساخته که در دوران اکران خود فضای آرامی تجربه کرد اما توانست حداقل انتظارات بر آورده کند و در ژانر خود قابل قبول ظاهر شد در این فیلم شاید بازیگر آن چنان محبوبی بازی نکرده باشد اما داستان و شیوه شخصیت پردازی به گونه ای انجام شده است که مخاطبین را جذب آن خواهد کرد.

دانلود فیلم ایرانی اسکی باز با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی اسکی باز با کیفیت عالی

ماجرای این فیلم وقتی شروع می شود که یک بز کوهی وارد یک روستا می شود یک پسر کوچک که به این بز علاقه پیدا کرده است و میخواست اورا نگه دارد به مشکلی بزرگ بر میخورد چرا که روستاییان به خاطر یک سنت قدیمی قصد دارند این بز را قربانی کنند پسر بچه میخواهد بز را نجات دهد اما زمان کمی دارد.

عوامل کلی این ساخته تلفیق کاملی از تجربه و جوان گرایی می باشد شاید مخاطب مورد نظر هم نوجوانان و یا کودکان حتی باشند اما بزرگسالان نیز درگیر این فیلم خواهند شد همیشه آثاری که فضای آرامی دارند بسیار آرامش دهنده خواهند بود و مسلما مورد پسند هر سلیقه ای میتواند باشد.

دانلود فیلم اسکی باز با ترافیک نیم بها

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 1080p HQ

دانلود با کیفیت Bluray

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *