انگل 2019 Parasite

فیلم انگل ، داستان در مورد یک خانوادۀ چهار نفره است که وضع مالی خوبی ندارند و همگی بیکار هستند. اما یکی از دوستان پسر خانواده برای او کار پیدا میکند، معلم خصوصی زبان برای دختر یک خانواده ثروتمند...

دانلود فیلم Parasite 2019 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی انگل 2019 با دوبله فارسی با کیفیت عالی

لینک دانلود نسخه بازبینی شده با تمام کیفیت ها + پخش آنلاین

توضیحات تکمیلی فیلم انگل:

“انگل” یا “پاراسایت” فیلمی کره ای در سبک درام، کمدی تاریک و دلهره آور است که در سال 2019 اکران شد. کارگردانی این اثر را یکی از بزرگترین کارگردانان کره جنوبی آقای Bong Joon Ho بر عهده داشته است. Song Kang-ho، یکی از بهترین بازیگران حال حاضر کره جنوبی در این فیلم ایفای نقش کرده است. مدت زمان فیلم 2 ساعت و 12 دقیقه است.

این فیلم با بودجۀ 11 میلیون دلاری ساخته شد و بیش از 250 میلیون دلار در سینماها فروش داشت. این فیلم یکی از بهترین فیلم های سال 2019 به حساب می آید.

داستان در مورد یک خانوادۀ چهار نفره است که وضع مالی خوبی ندارند و همگی بیکار هستند. اما یکی از دوستان پسر خانواده برای او کار پیدا میکند، معلم خصوصی زبان برای دختر یک خانواده ثروتمند. اما آو از این فرصت استفاده می کند تا هر چهار نفرشان برای آن خانواده کار کنند…

دانلود فیلم انگل 2019

دانلود فیلم انگل 2019

جوایز و افتخارات:

این فیلم در جشنوارۀ اسکار برندۀ چهار جایزه شد از جمله جایزۀ بهترین فیلم سال، بهترین فیلمنامه و بهترین کارگردانی. انگل موفق ترین فیلم در آکادامی اسکار 2020 بوده. همچنین در جشنواره های بفتا و گلدن گلوب برنده جایزه بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان شد. در مجموع این فیلم برندۀ 245 جایزه شد و 220 نامزدی کسب کرد. مشخص است که یکی از بهترین فیلم های چند سال اخیر به حساب می آید.

این فیلم هم اکنون در سایت IMDB نمرۀ بسیار عالی 8.6 را از طرف کاربران کسب کرده و در لیست 250 فیلم برتر این سایت در جایگاه بیست و سوم قرار دارد. می توان گفت انگل یکی از بهترین فیلم های تمام دوران است.

************************************************************

دانلود رایگان فیلم انگل با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *