بمب یک عاشقانه

فیلم بمب یک عاشقانه روایت عشق است در سال های بمب باران تهران... سالهایی که هراس بر مردم و جامعه حاکم بود و زندگی مردم بر اثر بمب باران کرفته می شد عشق به تصویر کشیده می شود و تنها چیزی که می توان از فکر مرگ گریخت همین عشق است...

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی بمب یک عاشقانه با کیفیت عالی و حجم کم

 

توضیحات تکمیلی درباره این فیلم:

فیلم بمب یک عاشقانه، به تهیه کنندگی احسان رسول اف، پیمان معادی و بر اساس طرحی از مانی حقیقی، به کارگردانی و نویسندگی پیمان معادی در سال ۱۳۹۶ تولید شد. این فیلم جایزه بهترین فیلمنامه از جشنواره آسیا پاسیفیک را دریافت کرد.  النی کارایندرو” موسیقی این فیلم را ساخته است. کارایندرو آهنگساز معروف سینمای جهان است و برای اولین بار با یک فیلم ایرانی همکاری داشت.

این فیلم در مرداد ۱۳۹۸ در صفحه نمایش خانگی پخش شد. اولین اجرای آن نیز در بهمن ماه ۱۳۹۶ در جشنواره فیلم فجر بود. در پاییز ۱۳۹۷ بر روی پرده سینماهای کشور رفت. اولین حضور بین‌المللی این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم بسفر ترکیه در سال ۲۰۱۸ بود.

فیلم نامزد ۹ جایزه در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد و جوایز بین المللی زیادی نیز دریافت کرده یا نامزد دریافت آن جوایز شده است که از جمله آنها می توان به حضور در ششمین جشنواره فیلم بسفر، چهارمین جشنواره فیلم سینه ایران تورنتو، جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی اشاره کرد.

داستان این فیلم:

این فیلم روایت سالهای جنگ و بمباران تهران را به تصویر می کشد. در اوج این جنگ و ظلمات، عشق و دلبستگی چیزی است که با آن می‌توان هراس و مرگ را به فراموشی سپرد و روزنه امید و زندگی فقط با عشق و امید معنی می‌شود. این فیلم روایت عشق است در ظلمات و بمباران…

لینک های دانلود فیلم بمب یک عاشقانه با کیفیت HD

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 1080p HQ

دانلود با کیفیت Bluray

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *