تولدت مبارک

تولدت مبارک: داستان این فیلم متفاوت درباره زندگی اجتماعی یک دختر بچه اهل کتاب است که نسبت سنش باهوش تر است و انتخاب های متفاوت در ادامه زندگی اش دارد...

دانلود فیلم ایرانی تولدت مبارک با لینک مستقیم و حجم کم

لینک های دانلود فیلم بعد از پخش و اکران افزوده می شود

اسامی کامل بازیگران اضافه شد

 

اخبار ساخت و توضیحات:

عنوانی زیبا و جدید که به نویسندگی و کارگردانی سمیه زارعی نژاد از سال 1393 ساخته شده است و سرانجام بعد از 5 سال تاخیر به تازگی مجوز اکران را دریافت کرده است و قرار است بزودی ابتدا در یک جشنواره خارجی اکران شود و سپس در جشنواره ایرانی به اکران برسد و در نهایت شاهد اکران عمومی آن باشیم.

سمیه زارعی نژاد کارگردان جوانی است که اولین اثر حرفه ای خودش را در زمینه سینما ساخته است و باید دید بعد اکران در جشنواره چه استقبالی از آن خواهد شد و آیا میتواند بازتاب خوبی داشته باشد یا خیر .پیش بینی ها و گمانه زنی از آن است که این فیلم میتواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

آیا این فیلم میتواند مخاطب را جذب کند؟!

با توجه به داستان فیلم و خلاصه منتشر شده و همچنین پوستر و توضیحات مربوط آن مشخص است مخاطب فیلم را کودک و نوجوان در نظر گرفته اند چرا که محور داستان هم حول زندگی یک دختر خرد سال میگذرد و مشکلات اجتماعی خانواده هارا از نگاه یک کودک نشان می دهد و میتواند تجربه بسیار خوبی برای سایر مخاطبین بزرگسال نیز باشد چرا برخی حقایق را به خوبی به تصویر می کشد.

دانلود فیلم تولدت مبارک با لینک مستقیم

دانلود فیلم تولدت مبارک

در کنار بازیگران نسبتا تازکاره این فیلم هنرنمایی کوه تجربه اکبر عبدی از نقاط عطفی است که میتواند مخاطبین را بیشتر جذب این فیلم کند لیست سایر بازیگران عبارت است از محمدرضا فروتن, مبینا مرتضوی, محبوبه بیات, نسرین نکیسا, نیما سیدی.

عوامل ساخت :

کارگردان و نویسنده: سمیه زارعی‌نژاد – تهیه کننده :سمیه زارعی‌نژاد-موسیقی: گرانش آشوری – فیلم برداری: مجتبی رحیمی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *