تپلی و من

تپلی و من: داستان این فیلم متفاوت درباره یک نویسنده است که نامید از زندگی اش است که چرا تلاش های بی ثمره بود و به یک فرد ناموفق تبدیل شده است .اما روزی با ورود پسری به نام تپلی به زندگی اش ماجرا طوره دیگه ای رقم میخورد...

دانلود فیلم ایرانی تپلی و من با لینک مستقیم و حجم کم

لینک های دانلود فیلم بعد از پخش افزوده می شود

اسامی کامل بازیگران اضافه شد

 

اخبار و توضیحات ساخت:

بعد از مدت های بالاخره یک فیلم با مضمون کودک و نوجوان به اکران رسید این سینمایی که به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین قناعت در سال 1397 ساخته شده است و هم اکنون در حال اکران عمومی میباشد و قرار است بزودی از شبکه نمایش خانگی پخش شود.

حسین قناعت بیشتر در ساخت فیلم های کوتاه به عنوان کارگردان تجربه داشته است فیلم هایی نظیر دل واره , خاک بوک ,نان. وی همچنین به عنوان منشی صحنه و یا نویسنده در فیلم های سینمایی قدیمی نظیر مزرعه پدری و فیلم رمز حضور داشته است و فعالیت کرده است.

آیا این فیلم میتواند نوجوانان را جذب کند؟!

همانطور که گفته شد مضمون فیلم کاملا طوری تنظیم شده است که مخاطبین اصلی آن کودک و نوجوانان باشند خلاصه و تیزری که از فیلم منتشر شده این فرضیه را ثابت خواهد کرد .این سینمایی تا کنون در اکران استقبال قابل قبولی داشته است و توانسته مسیر موفقیت را طی کند و قدم اول را محکم بردارد .همچنین اگر خلاصه فیلم را بخوانید بیشتر به موضوع و هدف آن پی خواهید برد.

دانلود فیلم تپلی و من با لینک مستقیم

دانلود فیلم تپلی و من با لینک مستقیم

در این فیلم که تلفیقی از تجربه و تازگی را در خود جای داده است بازیگران همچون حسن معجونی، میتراحجار، یوسف تیموری، سیروس گرجستانی، نادر سلیمانی و رامین ناصر نصیر، سامیار محمدی، مرتضی زارع، عباس محبوب و حسین پوراسماعیل ایفای نقش کرده اند.

عوامل ساخت :

کارگردان و تهیه کننده: حسین قناعت – نویسنده :حسین قناعت – موسیقی : محمدمهدی گورنگی، مدیر فیلمبرداری : فرشاد گل سفیدی -تدوین : پریسا پروین‌نیا.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *