جوجه تیغی بهرام افشاری

جوجه تیغی , داستان این نمایش درباره جوانی است که رویای بزرگ شدن در سینما را به دنبال دارد و میخواهد جوایز بزرگی را از جمله اسکار را دریافت کند...

دانلود فیلم جوجه تیغی با کیفیت عالی

لینک دانلود تئاتر جوجه تیغی بهرام افشاری با کیفیت HD افزوده شد

پیش نمایش رسمی قرار گرفت

 

اخبار ساخت تئاتر :

بهرام افشاری بازیگر محبوبی که در سریال پایتخت بیشتر شناخته شد پس از مدت ها در حرفه اصلی خود یعنی تئاتر با کارگردانی و نمایشی تک نفر بر روی صحنه آمد که طریق رسانه های اینترنتی این اجرا پخش شد و تا الان هم استقبال نسبتا خوبی از آن شده است.

این نمایش جذاب قرار است یک محیط درام و ماجرایی جذاب را به رخ بکشد ,  معمولا تئاترهای ایران استقبال کم تری نسبت به سینماهای آن دارند اما اکران اینترنتی برخی از آن ها شاید تعدادی بیشتری را موجاب کند که به تئاتر ها بروند و از نمایشی زنده نهایت لذت را ببرند.

طبق آمار های گرفته شده تا کنون امار قابل قبولی از تعداد استقبال کنندگان از تئاتر های زنده به گوش نمیرسد و معمولا مردم حداقل در ایران ترجیح می دهند بیشتر به سینما بروند و یک عنوان سینمایی را رصد کنند فراگیر شدن اجرای این نمایشنامه میتواند موجب پیشرفت چشم گیر تتاتر های ایران شود و در نتیجه فراگیر شدن فرهنگی جدید در بین مردم را خواهیم دید.

دانلود تئاتر جوجه تیفی

دانلود تئاتر جوجه تیفی

نمایش جذاب و تک نفره از بازیگر محبوب سینما و تئاتر ایران بهرام افشاری که اجرایی تک نفره را از جوانی که آرزوی به اسکار رسیدن را در سر دارد انجام می دهد این اجرا از جمله نمایش هایی بود که جواز پخش اینترنتی را گرفت چرا که در دوران قرنطینه مردم به سینما ها تئاتر نمیتوانند بروند همچنین علاوه بر این ساخته شاهد اکران اینترنتی فیلم هایی نظیر ( دانلود فیلم خروج ) بوده ایم.

*****************************

دانلود تئاتر جوجه تیغی با کیفیت عالی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 1

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سارا
    1

    تاتر خوبی بود لذت بردم