خانه پدری

این سینمایی جذاب و پر حادثه داستان زندگی خانواده ای از اواسط حکومت رضا شاه در خانه ای قدیمی را نشان می دهد این سینمایی در قالب خاطران شخصیت اصلی آن از 15 تا 80 سالگی مشکلات و مسائل زنان ایران در 70 سال اخیر تاریخ را نشان می دهد و بیانگر سایر مشکلات اجتماعی جامعه در آن دوران است...

دانلود فیلم خانه پدری با لینک مستقیم و کیفیت عالی

اخبار جدید از اکران فیلم اضافه شد

دلیل توقیف مجدد مشخص شد

 

اخبار ساخت فیلم ایرانی خانه پدری :

این اثر سینمایی جنجالی که 10 سال از ساخت آن میگذرد به کارگردانی و نویسندگی کیانوش عیاری تولید و سرانجام در سال 1393 برای اکران عمومی روی پرده سینما رفت. برای دانلود فیلم ایرانی خانه پدری به انتهای پست مراجعه کنید

با وجود استقبال منتقدین از این فیلم در جشنواره فجر اما به دلیل برخی صحنه های خشن در آن در همان سال مدت کمی بعد از اکران از روی پرده سینما ها پایین اورده شد و توقیف شد. بعد از 5 سال مجددا با اصلاحات جزئیاتی از فیلم و برداشتن برخی صحنه های خشن به گفته عوامل در تاریخ 1 آبان 1398 روی پرده سینما ها رفت و مجددا اکران شد.اما این بار هم اکران آن بیشتر از یک هفته دوام نیاورد و بازهم به دلیل وجود صحنه های خشن دیگر با دستور مجدد دادستانی باز هم توقیف شد تا باز هم مشکلات جدیدی را برای عوامل آن به وجود آورد.

رده بندی سنی برای خانه پدری!

همانطور که گفته شد 10 سال از ساخت این فیلم جنجالی میگذرد و هنوز هم به خاطر مشکلاتی اعم از وجود سکانس های خشن در این فیلم و توقیف شدن در اولین اکران خود در سال 1393 رد بندی سنی برای آن در نظر گرفته شد +16! جالب است بعد از اکران دوباره و حل مشکلات جزعی و گزاشتن رده بندی سنی برای این اثر باز هم به همان دلیل توقیف شد بسیاری از منتقدین و عوامل سینما از این فیلم تعریف های بسیاری کرده اند و مورد تایید تمامیه عوامل قرار گرفته است اما ظاهرا هنوز با توقیف این اثر بزرگ مانعی دیگر برای کسب موفقیت کیانوش عیاری گزاشته است.

دانلود فیلم خانه پدری

دانلود فیلم خانه پدری با لینک مستقیم

ایفای نقش بازیگران مطرح و محبوبی همچون مهدی هاشمی و شهاب حسینی ارزش های این فیلم بالغ بر داستان پردازی بسیار حرفه ای اش را بیشتر کرده است کماکان بسیاری از عوامل سینما و همچنین مخاطبینی که این فیلم را در مدت زمان اکران محدودش دیده اند تعاریف ویژه ای از آن کرده اند و اعتقاد دارند هیچ دلیل منطقی مبنی بر توقیف این اثر وجود ندارد و علاقه مندان تا خود نبینند نباید راجب آن بر اساس اخبار قضاوت کنند.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *