The Balkan Line 2019

داستان در سال 1999 و در زمان بمباران کشور های صربستان و مونته نگرو روایت می شود و اتفاقاتی که زیر این بمباران رخ داده است را به تصویر می کشد...

دانلود فیلم The Balkan Line 2019 با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی “خط بالکان” محصول 2019 با کیفیت عالی

لینک دانلود با تمام کیفیت ها قرار گرفت

توضیحات تکمیلی فیلم خط بالکان:

The Balkan Line فیلمی در سبک اکشن، جنگی و تاریخی محصول مشترک کشور های روسیه و صربستان است. این فیلم در سال 2019 در روسیه و چند کشور اروپایی و آسیایی از جمله صربستان، قزاقستان و ارمنستان اکران شد. کارگردانی این فیلم را Andrey Volgin بر عهده داشته است. مدت زمان فیلم 130 دقیقه است. همچنین گفته شده داستان این اثر بر اساس اتفاقات واقعی است.

داستان در سال 1999 و در زمان بمباران کشور های صربستان و مونته نگرو روایت می شود. این دو کشور کاملا تبدیل به محیطی جنگی شده اند. سازندگان اتفاقاتی که زیر این بمباران رخ می دهد را در فیلم به تصویر می کشند…

این فیلم با بودجۀ 3.6 میلیون دلاری ساخته شد و تا کنون تنها توانسته 5.8 میلیون دلار فروش داشته باشد.

بازیگر اصلی این فیلم Gosha Kutsenko است که به عنوان تهیه کننده نیز روی این اثر کار کرده است. او یکی از بهترین و موفق ترین بازیگران کشور روسیه به شمار می رود.

دانلود فیلم خط بالکان 2019

دانلود فیلم خط بالکان 2019

این فیلم نقد های متوسط و بعضاً خوب دریافت کرد. برای مثال در سایت IMDB این اثر از طرف کاربران نمرۀ 6.7 را کسب کرد. با اینحال به عنوان فیلمی که توسط روسیه و صربستان ساخته شده عملکرد نسبتا خوبی در بازار جهانی داشته است.

از نکات مثبت این فیلم فیلم برداری و طراحی صحنه اش است که واقعا در سطح خوبی قرار دارد.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *