درباره الی

درباره الی , داستان فیلم درباره گروهی از جوانان می باشد که مناسبت بازگشت دوست قدیمی اشان از آلمان تصمیم میگیرند به شمال سفر کنند اما...

دانلود فیلم درباره الی با لینک مستقیم رایگان

دانلود فیلم ایرانی درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی و با کیفیت عالی

پیش نمایش رسمی قرار گرفت

درباره این فیلم سینمایی:

یکی بهترین آثار برتر ایران که محبوبیت جهانی دارد و همیشه مورد استقبال قرار گرفته است و فرق نمی کند که چند سال از ساخت آن بگذرد این اثر محصول سال 1387 ایران می باشد و به کارگردانی و نویسندگی اصغر فرهادی ساخته شده است و تهیه کنندگی آن را نیز سید محمود رضوی بر عهده داشته است.

نکات قابل توجه بسیاری حول محور این فیلم می باشد که از جمله آن میتوان به ستارگان بسیار بزرگی اشاره کرد که پس از این فیلم شهرت آن ها چند برابر شد و فرهادی نیز به عنوان یک کارگردان مطرح سینما خودش را معرفی کرد و از آن پس آثار بسیار بزرگی را روانه سینما ایران کرد که استقبالات عظیمی از آن ها شد و در جشنواره ها نیز جوایز بسیاری را دریافت کرد از جمله این آثار میتوان به ( دانلود فیلم فروشنده ) نیز اشاره کرد.

دانلود رایگان فیلم درباره الی

دانلود رایگان فیلم درباره الی

داستان درباره پسری به نام احمد می باشد که پس از سال ها زندگی در آلمان به ایران بازگشته است دوستان او قصد دارند به این مناسبت با وی به شمال بروند و برای او یک دختر خوب برای ازدواج پیدا کنند اما به خودش چیزی نمی گویند سفری که با کلی راز آغاز می شود و مشکلات این جوانان را به تصویر می کشاند مشکلاتی در زندگی اجتماعی آن ها نیز تاثیراتی داشته است.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *