در دل طبیعت

در دل طبیعت , داستان فیلم درباره شخص کریستوفر مک کان می باشد که پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه همه چیز خود را رها می کند از جمله پس انداز 24000 هزار دلاری خودش را به مراکز خیریه می دهد و به سفر در بیابان ها و زندگی در آن جا روی می آورد...

دانلود فیلم در دل طبیعت با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی Into the Wild 2007 با دوبله فارسی با لینک مستقیم و بازبینی شده

 

توضیحات تکمیلی فیلم :

زندگی نامه ای از یک شخص متفاوت در قالب درامی جذاب محصول سال 2007 به کارگردانی و تهیه کنندگی Sean Penn ساخته شده است سین پن همچنین در نویسندگی این فیلم نیز دخالت هایی داشت هاست و زاده ذهن او داستان فیلم را به طور کامل پوشش می دهد و ماجرا هارا رقم میزند.

از آن جایی که این ساخته نوعی بیوگرافی محصوب می شود اکثر سکانس های ساخته شده آن نیز بر اساس واقعیت می باشد و فقط کمی از آن ها اضافه ساخته شده تا کمی به جذابیت این سینمایی بیافزاید هچنین عوامل این فیلم از روند محبوبیت آن احساس رضایت کامل کرده اند و عنوان داشتند که نتایج زحمتشان را دیده اند.

این سینمایی که در ریتینگ ها و نظر سنجی های برخی سایت های معتبر سینمایی نمره بسیار قابل قبولی دریاف کرده از نظر منقتدین نیز یک ساخته قوی می باشد که هر شخصی در هر شرایطی میتواند با آن ارتباط برقرار کند و به آرامش و سرگرمی به خصوصی برسد.

دانلود فیلم خارجی Into the Wild 2007 با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی Into the Wild 2007 با دوبله فارسی

داستان فیلم درباره کریستوفر مک کان می باشد شخصی که پس از اتمام دوره دانشگاه خود و گرفتن مدرک در حالی که میتوانست زندگی خوب و کارمندی را تجربه کند همه چیز را رها میکند و پس انداز خودش هم به خیریه می دهد و راهی سفر به کبیر ها و ناشناخته ها می شود برخی از حوادث این فیلم بر اساس واقعیت می باشند.

****************************************

دانلود فیلم در دل طبیعت با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت خوب (پخش شبکه نمایش)

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

 

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *