دست انداز

دست انداز: این فیلم که تازگی مراحل تولیدش آغاز شده است و خلاصه ای کوتاه از آن منتشر شده است که درباره یک دختر جوان است که به دنبال خواسته شخصی خود است و با تلاش میخواهد به ارژهایش برسد...

دانلود فیلم ایرانی دست انداز با لینک مستقیم

این فیلم در مرحله تولید قرار دارد

اخبار جدید فیلم اضافه شد

 

توضیحاتی درباره فیلم

عنوانی جدید و مفتفاوت برای سینمای ایران که به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی محمد آفریده در سال جاری شروع به تولید کرده است و پیشبینی و گمانه زنی ها از آن است که این فیلم برای اکران در سال 1399 آماده شود و همچین بتواند در جشنواره بعدی فیلم فجر شرکت کند این فیلم برداری این که فیلم بعد از اخذ مجوز آغاز شده است.

کمال تبریزی یکی کارگردان های سرشناس ایران است که تجربه زیاد و موفقی را در سینما داشته است و میتوان اورا به عنوان خالق سبکی خاص در سینما شناخت از جمله آثار محبوب او که به تازگی اکران و پخش شده است و اتفاقا موفقیت خوبی را برایش به همراه داشته است نام این فیلم را حتما شنیده اید .ما همه با هم هستیم نام آخرین اثر وی است که از پرستاره ترین فیلم های سینما به شمار می آید.

 

دانلود فیلم دست انداز با لینک مستقیم

دانلود فیلم دست انداز با لینک مستقیم

تا کنون نام رضا کیانیان,رویا نونهالی,هدی زین العابدین,همایون ارشادی، امید نعمتی برای ایفای نقش در این فیلم آماده و قطعی شده است و گفته میشود ممکن این تعداد بیشتر شود و بازیگران دیگری به فیلم اضافه شود.

 

عوامل ساخت فیلم:

  • کارگردان: کمال تبریزی
  • تهیه کننده: محمد آفریده
  • نویسنده: فرزاد فخری زاده
  • مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی
  • مجری طرح و مدیرتولید: علیرضا ابوالقاسمی نژاد

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *