سطح يک

سطح یک نام ساخته جدید محسن قرایی است که محور زندگی وحید مرادی یکی از خلاف کاران معروف شهر تهران است که حال فوت کرده است نقش این شخص را حامد بهداد بازی خواهد کرد.

دانلود فیلم سطح يک با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک های دانلود فیلم ایرانی جدید سطح یک بعد از پخش در شبکه خانگی اضافه می شوند

اخبار جدید فیلم اضافه شد

اسامی بازیگران افزوده شد

 

اخبار ساخت فیلم سطح يک :

سطح یک نام سینمایی جدید محسن قرایی است که در حال ساخت می باشد تهیه کننده این فیلم هنوز مشخص نشده است و با معرفی آن به دنبال گرفتن پروانه ساخت خواهد رفت.

محسن قرایی کارگردان این اثر را با فیلم هایی نظیر خسته نباشید و سد معتبر می شناسیم که کاملا فیلم های متفاوت بودند و مخاطبان خاص خودرا داشتند او در حال آماده کردن فیلم نامه این سطح یک است و به محض مشخص شدن تهیه کننده و سایر عوامل به دنبال کسب پروانه ساخت خواهد رفت گمانه زنی هایی درباره تولید این فیلم و مشکلاتش می شود اما ظاهرا بازیگر اول فیلم هم مشخص شده و تا الان مشکلی نبوده است.

 

آيا سطح يک ارزش دیدن دارد؟!

وحید مردای نامی آشنا برای مردم تهران یک خلافکار معروف بود که بلافاصله بعد از آزادی خود از زندان در همان شب یکی از دوستان خودرا به قتل می رساند و فرار میکند ظاهرا اورا در حال خروج از کشور دستگیر کرده و به زندان باز میگردانند اما این با به اتهام قتل! که دلیل اصلی این عملش هنوز مشخص نشده است و در این سینمایی احتمالا بخش گنگ زندگی اورا به تصویر خواهد کشید وی در زندان در یک دعوای دسته جمعی به قتل می رسد.

حامد بهداد قرار است نقش این متهم را بازی کند سایر بازیگران این فیلم هنوز معرفی نشده اند .وحید مرادی خودش انکار داشت که هیچ وقت کاری نکرده که بی دلیل باشد و معمولا برای توجیه خود دلایل عجیبی را بازگو می کرد . با ساخت این فیلم از زندگی او و پرونده هایش بیشتر آشنا می شویم.

دانلود فیلم سطح یک با لینک مستقیم

دانلود فیلم سطح یک با لینک مستقیم

عوامل فیلم سینمایی سطح يک :

کارگردان و نویسنده : محسن قرایی – سایر عوامل: بزودی..

نظرات و نقدها 1

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • Esmaeill
    0

    از کسانی که در آماده شدن این پروژه شرکت داشتن صمیمانه از همشون سپاسگزارم