شیوع Contagion 2011

شیوع , این روز ها مخاطبین زیادی این فیلم را به ویروس کرونا مرتبط کرده اند داستان فیلم درباره بیماری‌ ای ناشناخته در تمام دنیا در حال گسترش است و متخصصان، سیاستمداران و مردم عادی به دنبال راهی برای درمان هستند. تمام بشریت در خطر نابودی قرار دارد...

دانلود فیلم Contagion 2011 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی Contagion 2011 با کیفیت عالی

لینک دانلود با تمام کیفیت ها قرار گرفت

توضیحات تکمیلی فیلم شیوع:

“شیوع” فیلمی آمریکایی در سبک اکشن، علمی تخیلی و درام است که در سال 2011 اکران شد. این فیلم به کارگردانی Steven Soderbergh ساخته شد و بازیگرانی نظیر مت دیمون، ماریون کوتیار و کیت وینسلت در این اثر ایفای نقش کرده اند. مدت زمان فیلم 1 ساعت و 46 دقیقه است.

این فیلم که با هزینۀ 60 میلیون دلاری ساخته شده بود توانست در سینماها 135 میلیون دلار فروش داشته باشد.

داستان فیلم از آنجا شروع می شود که نوعی بیماری ناشناخته در حال شیوع است و به سمت کشور های اطراف در حال گسترش است. حال که خطری جدی تمام انسان ها را تهدید می کند تمام متخصصان، سیاستمداران و مردم عادی به دنبال محافظت از خود و پیدا کردن راهی برای درمان بیماری هستند…

ایدۀ داستان فیلم اط آنفولانزای خوکی گرفته شده که در سال 2009 از مکزیک شیوع آن شروع شد. همچنین به موضوع ویروس کرونا که به تازگی شیوع پیدا کرده شباهت هایی دارد.

دانلود فیلم شیوع 2011

دانلود فیلم شیوع 2011

نقد های فیلم نسبتا خوب بوده اند. این فیلم طبق آمار سایت راتن تومیتوز توانسته از 84 درصد منتقدان نظری مثبت دریافت کند. اما با این حال کاربران سایت IMDB به این فیلم نمرۀ متوسط 6.6 را داده اند. خوب است بدانید این فیلم در جشنواره Hollywood Film Awards برندۀ جایزه بهترین تدوین شد. همچنین کارگردان این اثر برای دو فیلم Traffic و Erin Brockovich نامزدی دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردانی را در کارنامۀ خود دارد.

عوامل تهیه و ساخت فیلم:

  • کارگردان : Steven Soderbergh
  • تهیه کنندگان : Michael Shamberg, Stacey Sher, Gregory Jacobs
  • موسیقی: Cliff Martinez
  • فیلم بردار: Peter Andrews
  • نویسندگان: Scott Z. Burns
  • تدوین : Stephen Mirrione
  • شرکت توزیع کننده: Warner Bros. Pictures

پیش نمایش رسمی

نظرات و نقدها 1

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • بیننده
    0

    سلام لطفا فیلم Harry & Meghan: A Royal Romance رو در سایت قرار بدین .ممنون