عطر داغ

فیلم عطر داغ به کارگردانی علی ابراهیمی که داستان آن به صورت مشترک توسط علی حمیدنژاد و علی شورورزی به تحریر درآمده است و روایت دختری را به تصویر می کشد که شبی را در بیرون از خانه می گذراند...

دانلود فیلم ایرانی عطر داغ با لینک مستقیم

دانلود فیلم ” عطر داغ ” با کیفیت عالی و رایگان

پیش نمایش رسمی افزوده شد

 

توضیحاتی درباه این فیلم سینمایی:

فیلم عطر داغ به تهیه کنندگی امیرشهاب رضویان، نویسندگی مشترک علی حمیدنژاد و علی شورورزی و به کارگردانی علی ابراهیمی می باشد. این فیلم قرار بود خود را به جشنواره فیلم فجر برساند ولی موفق به حضور در جشنواره نشد.

علی ابراهیمی یک فیلم اولی می باشد و اولین سابقه کارگردانی خود را در این فیلم در کنار امیرشهاب رضویان تجربه می کند. از سوابق آقای رضویان می توان به فیلم های سفر مردان خاکستری، تهران ساعت 7 صبح، مینای شهر خاموش و … اشاره کرد.

در خلاصه داستان آمده است که مریم مجبور می شود شب را بیرون از خانه سپری کند. این شب دراز و پرماجرا نقطه عطفی در زندگی این دختر تنهای شب می شود و باعث تغییراتی در روند و ادامه زندگیش می شود.

فیلم جدید عطر داغ

فیلم جدید عطر داغ

ساخت عناوین اجتماعی و درام در ایران یک محور همیشگی بوده است که معمولا هم بهترین ها را به سینما اراعه داده اند اگر چه در بین این همه فیلم در یک گونه باید گفت تعداد آثار ضعیف کمی سنگینی می کند و همین شاید موجب شده باشد که در سال های اخیر کاربران کم تر به دانلود فیلم ایرانی روی بیاورند و بیشتر با آن ها ارتباط برقرار کنند و دلیل دیده نشدن شاهکار هایی ایرانی نیز میتواند همین امر باشد.

برای اطلاع از اخبار فیلم های جدید و دانلود فیلم های اکران شده مورد علاقه خود به هیوا مووی مراجعه کنید.

مجموعه هیوا مووی با به روز رسانی مداوم سایت همواره جدیدترین مطالب و فیلم ها را برای شما به ارمغان می آورد و سعی در ارائه بالاترین کیفیت ها جهت رضایت همراهان خود را دارد.

امید است که مورد رضایت و عنایت نگاه های مهربانتان قرار گیرد.

پیش نمایش رسمی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *