قصر شیرین

قصر شیرین: یک اتفاق تلخ در واقع بدترین اتفاقی که میتواند برای یک نفر بیفتد برای یک مرد در این فیلم رخ می دهد وی در یک تصادف چند نفر به کشتن می دهد و به چندسال حبس در زندان محکوم می شود او بعد از آزادی اش روش نمی شود پیش خانواده اش برود اما خبر مرگ همسرش بر اثر ضربه مغزی موجب می شود که به دیدن دخترش برود اما وقتی به خانه میرسد ...

 دانلود فیلم ایرانی قصر شیرین با لینک مستقیم و حجم کم

لینک دانلود فیلم با 4 کیفیت اضافه شد

اسامی بازیگران افزوده شد

حواشی پیرامون ساخت فیلم :

یکی دیگر عناوین محبوبی که در ماه های اخیر در حال اکران در سینما های سراسر کشور بود بالاخره به پخش شبکه نمایش  خانگی در آمد و فروش آن آغاز شده است قصر شیرینی به کارگردانی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی در سال 1397 تولید آن به پایان رسید و در اوایل سال جاری به اکران در آمد و تبدیل به یکی آثار محبوب در حین اکرانش تبدیل شد.

حال بعد از 4 ماه اکران موفق در سینماها فروش قانونی این فیلم آغاز شده است تا مخاطبین بیشتری شاهد این فیلم موفق باشند جوایز متفاوتی که این فیلم در زمان اکرانش دریافت خیلی زیادی از افراد را متحیر کرد و موفقیت چشم گیری را در اول راه برای آن به ارمغان آورد.

برخی از افتخارات و دست آورد های فیلم

اگر نگاهی کلی به موفقیت های اخیر این سینمایی بیندازیم عنواینی چون برنده بهترین فیلم سینمایی و برنده بهترین کارگردانی , بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم شانگهای , بهترین موسیقی متن سی و هفتمین جشنوار فیلم فجر و هترین بازیگرن مکمل نقش اول مرد و زن در این جشنوار گوشه ای افتخارات این فیلم می باشند و میتواند گفتن دیدن آن هیچ کس پشیمون نخواهد کرد و کماکان میتواند به عنوان یکی از آثار برتر سینما خود را به افرادی بیشتری نیز معرفی نماید.

دانلود فیلم قصر شیرین با لینک مستقیم

دانلود فیلم قصر شیرین با لینک مستقیم

در این فیلم موفق و پر افتخار بازیگرانی نظیر حامد بهداد  و ژیلا شاهی , یونا تدین, نیوشا علیپور و  آزاده نوبهاری به عنوان شخصیت های اصلی ایفای نقش کرده اند و دلایل برخی موفقیت های اخیر فیلم بوده اند.

عوامل ساخت:

تهیه کننده و کارگردان : رضا میرکریمی-نویسندگان فیلمنامه : محسن قرایی و محمد داودی- موسیقی : امین هنرمند

پیش نمایش رسمی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *