لیلاج

لیلاج: عنوانی آشنا و قدیمی اما اینبار به سازه جدید داستان این سینمایی که بعد از سه سال تاخیر اکران شده است درباره مشکلات یک خواننده است که مجبور میشود کنسرت خود را ترک کند تا دنبال دخترش برود و از اتفاقاتی قرار است برای وی بیفتد جلوگیری کند..

دانلود فیلم ایرانی لیلاج با لینک مستقیم و حجم کم

لینک های دانلود فیلم بعد از پخش اضافه خواهد شد

اسامی بازیگران افزوده شد

 

توضیحاتی در مورد فیلم:

یک فیلم با عنوانی آشنا اما به سبکی کاملا جدید و مسیری عجیب و غریب این سینمایی به کارگردانی داریوش بازی در سال 1395 ساختش به پایان رسید و در همان در جشنواره ای نیز اکران شد اما بنا به دلایلی نا مشخص تا اواسط آذر ماه 1398 به اکران عموم در نیامد و تاخیری سه ساله داشت.

همچنین تهیه کنندگی این اثر را علیرضا ابوالقاسمی‌ نژاد بر عهده گرفت. داریوش بازی کارگردان این اثر بیشتر در ساخت فیلم های کوتاه تجربه دارد و میتوان گفت این سینمایی بلند و جدید اولین اثر بلند او به شمار می رود هرچند که وی تجارب در ساخت سریال های تلویزیونی نیز دارد.

در مسیر موفقیت!

با وجود تاخیر سه سال در اکران عمومی این فیلم اما ظاهرا استقبال قابل قبولی از فیلم داریوش بازی شده است هرچند طبیعی است که اگر در همان سال های قبل اکران می شد میتوانست حتی جوایز زیادی را بدست آورد اما هم اکران شدن با آثار جدید و پر طرفدار تر شاید علت کم رنگ شدن این سینمایی به شمار رود. باید دید این اثر میتواند به موفقیتی کامل برسد یا خیر.

دانلود فیلم لیلاج با لینک مستقیم

دانلود فیلم لیلاج با لینک مستقیم

ایفای نقش بازیگرانی همچون حامد کمیلی,رضا اخلاقی راد,محیا دهقانی,مهران احمدی و … از نقاط عطف این سینمایی است همین بازیگران که از اکران دیر فیلم خود شاکی بودند بازگو کردن که اگر این سینمایی زود تر اکران می شد میتوانست اثری کامل تری به چشم آید.

عوامل ساخت فیلم:

کارگردان: داریوش یاری -تهیه کننده : علیرضا ابوالقاسمی نژاد- نویسندگان : سارا خسرو آبادی, داریوش یاری- مدیر فیلمبرداری: حمید مهرافروز، تدوین: عماد خدابخش، موسیقی: فردین خلعتبری

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *