مسخره باز

مسخره باز: داستان این فیلم در باره یک شخصیه که تو پرورشگاه صداش میکردن مسخره باز اون با مشت به یکی از اینایی که بهش تیکه مینداختن سعی میکنه که خودشو طوره دیگه ای جلوشون جلوه بده...

دانلود فیلم ایرانی مسخره باز با لینک مستقیم و کیفیت بالا

لینک های دانلود فیلم قانونی فیلم قرار گرفت

اسامی کامل بازیگران اضافه شد

 

توضیحات و اخبار فیلم:

عنوانی متفاوت و فیلمی متفاوت که به کارگردانی همایون غنی زاده و تهیه کنندگی علی مصفا در اواخر سال 1396 مجوز ساخت رو گرفت و تولید را از اوایل سال 1397 آغاز کرد این فیلم اولین اثر همایون نقی زده به عنوان کارگردان بوده است و باید دید که این سازنده جوان چگونه خود را به سینما معرفی میکند.

هرچه قدر که کارگردان این سینمایی جوان و کم تجربه است اما از تهیه کننده آن فردی پخته در زمینه فیلم سازی است و شاید همین موجب می شود که برخی نکات ضعف ساخت و داستان پردازی حل شود لازم به ذکر است نویسندگی این اثر هم خود همایون غنی زاده بر عهده گرفته است.

آیا این فیلم میتواند رضایت مخاطبین را جلب کند؟!

اگر نگاهی به خلاصه و همچنین پوستر فیلم بیندازیم که کاری البته بسیار مبتدیانه برای قضاوت یک فیلم است اما می شود از آن فهمید که با ساخته ای کاملا متفاوت قرار است مواجه شویم این سینمایی در یک سال اخیر ساخته است و پوستر آن جوری جلوه می دهد که انگار با یک فیلم قبل انقلاب طرف هستیم یعنی خلاقیت و متفاوتی را از یک عکس ساده به رخ کشیده است و بسیاری از علاقه مندان و مخاطبین را بسیار نسبت به داستان فیلم کنجکاو کرده اند.

دانلود فیلم مسخره باز با لینک مستقیم

دانلود فیلم مسخره باز با لینک مستقیم

در این سینمایی متفاوت و جذاب بازیگرانی نظیر هدیه تهرانی, صابر ابر, بابک حمیدیان, علی نصیریان, محسن حسینی, رضا کیانیان, داریوش موفق و فرزان جلالی هنرنمایی کرده اند و سطح فیلم را بالا برده اند.

آپدیت : پس از مدت ها انتظار بالاخره این فیلم کمدی جنایی از نمایش قانونی منتشر شد و هم اکنون از رسانه هیوا مووی قابل دریافت می باشد و میتوانید با ترافیک نیم بها و لینک مستقیم آن را دریافت نمایید و از دیدن آن در کنار خانواده خود نهایت لذت را ببرید.

دانلود فیلم مسخره باز با لینک مستقیم و کیفیت عالی

************

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 1080p HQ

دانلود با کیفیت Bluray

******

پیش نمایش رسمی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *