مطرب

مطرب ، یک کمدی جذاب درباره زندگی یک خواننده کاباره است در دوره قبل از انقلاب که کفاف خودرا از خوانندگی در کاباره ها در می آورد تا این که انقلاب 1357 از راه می رسد و اوهم همانند سایرین از کار بی کار می شود هرچند چون زیاد هم محبوب نبود که بتواند در خارج ادامه بدهد کارش مجبور می شود در مجالس عروسی خوانندگی کند...

دانلود فیلم مطرب با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم مطرب در هیچ سایتی وجود ندارد (لطفا با خرید از عوامل تولید حمایت کنید)

لینک دانلود فروش فیلم قرار گرفت

اخبار ساخت فیلم مطرب :

مطرب کمدیه جذاب جدید که به کارگردانی مصطفی کیایی و تهیه کنندگی خوده او در سال 1397 تولید و در اواسط 1398 به اکران عمومی در آمده است و تا کنون استقبال مورد توجهی را داشته است.

حتما نام کیایی برای شما هم آشنا هست این کارگردان معروف را میتوان با فیلم هایی نظیر بعد از ظهر سگی سگی , خط ویژه و چهارراه استامبول و … شانخت همچنین لازم به ذکر است که برادر او نیز در صنعت سینما به عنوان بازیگر حرفه فعالیت می کند.در فیلم مطرب چند بازیگر ترکیه ای هم وجود دارد و همچنین فیلم برداری آن در ترکیه به پایان رسیده است و میتواند جذابیت این سینمایی کمدی را دو چندان کند.

آيا مطرب ارزش دیدن دارد؟!

با وجود تقریبا تکراری بودن موضوع فیلم اما باید گفت داستان پرادزی اش کاملا متفاوت بوده و همچنین عوامل شرکت کننده آن ارزش های این کمدی را دو چندان کرده است و مخاطبین زیادی را موجاب کرده در اکران این فیلم در سینماها از آن استقبال ویژه ای به عمل در آیند همچنین نظر مثبت منتقدین نسبت به این فیلم سینمایی نیز میتواند از دیگر دلایل موفقیت نسبی آن بوده باشد.

این ساخته توانست تا آخرین هفته های اکران خودش عنوان پرفروش ترین را در سینما به خود اختصاص دهد تا آن که در هفته اخیر بالاخره فیلم جهان با من برقص مطرب را بعد از هفته ها صدر نشینی پشت سر گذاشت و صدر را از آن گرفت .هرچند چیزی از ارزش های بدست آمده های این فیلم کم نخواهد کرد چرا که پیش بینی می شود با پخش آن از شبکه نمایش خانگی شاهد جابه جایی رکورد ها باشیم.

دانلود فیلم مطرب

دانلود فیلم مطرب با لینک مستقیم

ایفای نقش بازیگرانی مطرح و باتجربه همچون الناز شاکردوست پرویز پرستویی,محسن کیایی برادر خوده مصطفی کیایی در این فیلم مورد توجه بوده و مخاطبین را بیشتر برای دیدن آن مجاب می کند لازم به ذکر است که فیلنامه مطرب قبل از چهار راه استامبول نوشته بود و قرار فیلم برداری آن در لندن باشد اما بعد تصمیمات نهایی قرار در ترکیه آن را تمام کنند.

*************************************************************

دانلود رایگان فیلم مطرب با کیفیت بالا 

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_


دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 1080p HQ

دانلود با کیفیت Bluray

کلمه عبور فایل زیپ ( برای کاربرانی که نسخه پیش فروش را تهیه کردند ):

AGYVJFZUPDMQCLKR

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *