مهار Containment 2015

مهار , ماجرای فیلم از آنجا شروع می شود که افرادی در خانه خود حبس می شوند و دلیل آن را به هیچ وجه نمیدانند و به تدریج در تلاشند که از آنجا بیرون بیایند اما در این بین با مشکلات عجیبی و حقیقتی عجیب تر روبرو می شوند.....

دانلود فیلم Containment 2015 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم خارجی مهار 2015 با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی

لینک های دانلود نسخه بازبینی شده با کیفیت WEB-DL قرار گرفت

 

توضیحات کامل فیلم مهار 2015:

این فیلم را میتوان به عنوان یک محصول مشترک از بریتانیا و آمریا دانست چرا که این ساخته به به کارگردانی نیل مکانری وست در اوایل سال 2015 در استودیو Patchwork Productions ساخته شده و در اواخر همان سال هم به اکران رسید و تبدیل به یکی از متفاوت ترین فیلم های سال 2015 شد و توانست مورد قبول برخی از منتقدین نیز قرار بگیرد.

داستان فیلم در یک خانه شروع می شود جایی که ساکنانش وقتی از خواب بیدار می شوند متوجه اتفاق عجیبی می شوند چرا که آن ها در واقع حبس شده بودند شوک حاصل از این اتفاق افراد را سردرگم میکند و آن ها سعی میکنند از آن جا خارج شوند اما کم کم متوجه می شوند موضوع خیلی بزرگ تر از آن چه تصور میکنند می باشد و اتفاقات بدی در حال رخ دادن است.

این ساخته با حداقل امکانات ساخته شد و به گونه ای توانست نسبت به داشته هایش برای شروع به عنوان یک سینمایی خوش ساخت شناخته شود هر چند که امتیاز قابل قبولی را از سوی منتقدین دریافت نکرد اما به عبارتی توانست مورد مقبول مخاطبین قرار بگیرد هرچند که انتظارات از این فیلم بسیار بالاتر از آن چه شناخته شد می بود.

این سینمایی در در زمان پخش خودش آن چنان محبوب واقع نشد اما کم کم بیشتر به چشم آمد و شاید حتی در آینده شاهد تمجید های بهتری از آن باشیم.

دانلود فیلم مهار

دانلود فیلم مهار

*************************************************************

دانلود رایگان فیلم مهار با کیفیت بالا

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *