نابودی 2018 Annihilation

یک فاجعه‌ محیط زیستی رخ داده و گروهی سرباز که برای تحقیق به آن منطقه رفته بودند همگی به جز یک نفر کشته می شود. حال همسر او با تیمش وارد منطقه می شوند اما نمی دانند چه چیزی در انتظار آنهاست...

دانلود فیلم 2018 Annihilation با دوبله فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی “نابودی” با دوبله فارسی و کیفیت عالی

لینک های دانلود نسخه بازبینی شده با کیفیت Bluray قرار گرفت

توضیحات کامل فیلم Annihilation:

نابودی فیلمی در سبک ماجراجویی، روانشناختی و ترسناک است که در سال 2018 توسط کشور های آمریکا و انگلیس ساخته شد. کارگردانی این اثر را Alex Garland بر عهده داشته و بازیگرانی نظیر ناتالی پورتمن و تسا تامپسون در این فیلم نقش آفرینی کرده اند. مدت زمان فیلم 1 ساعت و 55 دقیقه است.

داستان از آنجایی شروع می شود که یک فاجعۀ محیط زیستی در منطقه ای رخ داده و گروهی از سربازان برای بررسی به آنجا می روند. اما همۀ آنها به جز یک نفر کشته می شوند و آن شخص زنده مانده هم جراحتی شدید بر میدارد. سپس همسر او که یک زیست شناس است نیز به همراه یک روان شناس، یک زمین شناس، یک پیراپزشک و یک فیزیکدان به آن منطقه می روند…

این فیلم با بودجه‌ای نزدیک به 50 میلیون دلار ساخته شد و تنها توانست در سینماها 40 میلیون دلار فروش داشته باشد و با ضرر مواجه شد. با این حال این فیلم نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد. طبق آمار سایت راتن تومیتوز 88 درصد منتقدان نظری مثبت نسبت به این فیلم داشته اند و همچنین در سایت IMDB کاربران به این فیلم نمرۀ 6.9 را داده اند.

 

دانلود فیلم نابودی با دوبله فارسی

دانلود فیلم نابودی با دوبله فارسی

این فیلم در جشنواره های زیادی حضور داشته و برندۀ جوایز هم شده است. برای مثال این فیلم در جشنواره Chicago Film Critics Association Awards برندۀ جایزه بهترین جلوه های ویژه و بهترین کارگردانی هنری شد. در مجموع نابودی برندۀ 16 جایزه شد و 57 نامزدی کسب کرد.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *