هندی The Villain 2018

شرور , راما و رامو دو برادر که پس از سال ها با یک دیگر روبرو می شوند اما آیا طاقت دیدن و تحمل کردن هم را خواهند داشت ؟!

دانلود فیلم هندی شرور با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم The Villain 2018 زیرنویس فارسی کیفیت عالی

پیش نمایش رسمی فیلم قرار گرفت

 

توضیحات تکمیلی فیلم :

یکی از بهترین آثار اکشن که محصول سال 2018 هند می باشد و به کارگردانی و نویسندگی Prem ساخته شده است تهیه کنندگی این اکشن را نیز C. R. Manohar انجام داده است این ساخته در اواخر سال 2018 به اکران رسید و تقریبا با فیلم بسیار محبوب ( دانلود فیلم K.G.F: Chapter 2 2020 ) که پس از اکران در صف بهترین آثار فیلم های دنیا قرار گرفت رقابت می کرد.

شاید هنوز تصورتان از آثار هندی فیلم های بی محتوا و فقط برای سرگرمی گذرا باشد اما در سال های اخیر سینمای هند ثابت کرده است که میتواند نظر بسیاری از مخاطبین حتی در دنیارا به سمت خود جذب کند و ساخت فیلم های بسیار جذاب در ژانری که در آن تخصص ویژه ای دارند سینمای خود را به عنوان یکی از پول سازترین صنعت ها تبدیل کرده است همچنین بازیگران محبوب و جوانی در این فیلم حضور داشته اند که مورد توجه علاقه مندان به آثار هندی نیز قرار گرفته است.

دانلود فیمل هندی شرور با دوبله فارسی

دانلود فیمل هندی شرور با دوبله فارسی

داستان این فیلم جذاب درباره پسری جوان و تنومند به نام رامو می باشد که تنها دلخوشی اش خنده های مادرش است و نمیخواهد به هیچ وجه زندگی مادرش به خطر بی افتد و یا اورا به گریه بیندازد پس از مدتی رامو به طور اتفاقی متوجه می شود مادر پسری دیگر به نام راما دارد و حال راما قصد دیدن مادر را دارد رامو تحقیق می کند و متوجه می شود که بردار ناشناخته اش یک مجرم خطرناک است !

*********************************

دانلود فیلم شرور 2018 با زیرنویس فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود زیرنویس فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 1

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ghasmsavari
    0

    خوب و عالی