پادشاه یاغی Outlaw King

پادشاه یاغی , داستان این سینمایی جذاب راجب یک پادشاه حیله گر است که سعی دارد به سبکی خاص ارتش قدرتمند انگلیس را شکست دهد و آن کشور را به تصاحب خود در بیاورد....

دانلود فیلم Outlaw King 2018 با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی پادشاه یاغی 2018 با دوبله فارسی و کیفیت HD

لینک های دانلودفیلم دوبله فارسی نسخه بازبینی شده با کیفیت WEB-DL قرار گرفت

 

توضیحات کامل فیلم مهمان نامزئی:

یک سینمایی درام و تاریخی جذاب که حول محور پادشاهی حیله گر است که برای رسیدن به هدف خود دست به هرکاری میزند. این ساخته به کارگردانی و تهیه کنندگی David Mackenzie در سال 2018 ساختش به پایان رسیده است واز اواسط آن نیز توسط نت فلیکس پخش شد و توانست حضوری بسیار قوی را به عنوان یک اثر تاریخی از خود به تصویر بکشاند و مخاطبین زیادی را از همان ابتدای پخش خودش میخکوب کرد.

ماجرای اصلی این فیلم از جایی شروع می شود که در قرن 14 پادشاهی کاملا خاص تصمیم به انجام یک کار بزرگ میزند او میخواهد انگلیس قدرتمند را فتح کند و اقدام به جنگی چریکی با ارتش انگلیس میزند و اتفاقا عجیبی را در طی تاریخ به تصویر می کشاند . همچنین بخش هایی از داستان این سینمایی کاملا بر اساس واقعیت می باشد و به عنوان یک درام ساخته شده است.

جلوه های ویژه بی نظیری که در این فیلم شاهد آن هستیم داستان فیلم و اتفاقات رخ داده را بسیار جذاب تر از آن چه هست نشان می دهد و به طور کلی به خوش ساخت بودن این سینمایی کمک زیادی میکند. این روزها هم معمولا فیلم های تاریخی بازتاب بسیار خوبی را از خود نشان می دهند و طرفداران زیادی را پیدا کرده اند.

دانلود فیلم پادشاه یاغی با دوبله فارسی

دانلود فیلم پادشاه یاغی با دوبله فارسی

فیلم Outlaw King همچنین در نظر منقتدین نیز مورد قضاوت قرار گرفته است و به طور کلی امتیازات مثبت زیادی را برای خود گرفته است و نظر اکثر منتقدین راجب آن مثبت بوده است و به روند ابتدایی این ساخته کمک زیادی کرده است.

کارگردان و تهیه کننده این ساخته فیلم نامه نویسی آن را هم نیز خودش انجام داده است و به عبارتی دیگه ساخته کامل دست خودش را وارد این صنعت جذاب کرده است لازم به ذکر است این ساخته در برنامه های عیدانه شبکه های سیما نیز قرار دارد.

************************************************************

دانلود رایگان فیلم پادشاه یاغی با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *