گشت ارشاد

فیلم گشت ارشاد روایت سه جوان پایین شهری است که جلوی دختر پسرهای جوان را به عنوان گشت ارشاد می گیرند و از انها پول می گیرند و از این راه کسب درآمد می کنند... با وجود حذفیات زیادی که از این فیلم شده باز هم انصار حزب الله نسبت به پخش آن شاکی است.

دانلود فیلم ایرانی گشت ارشاد با پخش آنلاین، لینک مستقیم و رایگان

دانلود فیلم گشت ارشاد با کیفیت عالی

توضیحاتی درباره این فیلم:

گشت ارشاد فیلمی با کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سهیلی است و نویسند آن مهدی محمد نژادیان و سعید سهیلی است. این فیلم با فروشی حدود 1 میلیلارد و نیم یکی از پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران است.

این فیلم در ابتدا بعد از شش روز اکران در سینما متوقف شد، ولی ناظر فرهنگ ارشاد از پخش محدود آن خبر داد. پس از این اعلام اکران در شهرستان ها متوقف و در پی آن اکران در تهران هم متوقف کردند.

دانلود رایگان فیلم گشت ارشاد

دانلود رایگان فیلم گشت ارشاد

این فیلم بعد از اصلاحات زیاد در شهریور 1391 در شبکه های نمایش خانگی پخش شد. آقای سعید سهیلی پس از این پخش اعلام کرد که این فیلم، فیلم او نیست و اضافه کرد در سه مرحله  دچار اصلاحات شده. یکبار قبل از ورود به جشنواره، بار دوم قبل از اکران شورای بازببینی اصلاحاتی صورت داد و بار سوم برای پخش در شبکه نمایش خانگی هم 7 دقیقه دیگر از آن را حذف کردند.

با این حال پس از پخش فیلم گشت ارشاد در شبکه های نمایش خانگی باز هم انصار حزب الله نسبت به پخش این فیلم اعتراض کردند و شاکی فرهنگ و ارشاد اسلامی شدند.

خلاصه این فیلم:

عطا، حسن و عباس که سه جوان پایین شهری هستند برای کسب درآمد و بدست آوردن پول، خود را جای گشت ارشاد جا می زنند و به دختر پسرها گیر می دهند و از آنها پول می گیرند.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *