2021 Avatar 2

فیلم آواتار 2 Avatar: The Way of Water 2022 : در قسمت پیشین زمینیان بر اثر زیاده خواهی و تصرف پاندورا دچار سرنوشت نامطلوبی شدند. در این قسمت نیز ماجرای زمینی ها با شکل دیگری نمایش داده می شود.

فیلم دانلود فیلم Avatar 2021 با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

دانلود فیلم خارجی آواتار 2 2021 با کیفیت عالی

اطلاعاتی درباره فیلم آواتار: راه آب Avatar: The Way of Water 2022 :

فیلم آواتار 2 به کارگردانی جیمز کامرون و محصول کشور ایالات متحده آمریکا در سال 2021 اکران می شود. نویسنده این فیلم نیز جیمز کامرون است که به همکاری جاش فریدمن طرح آن را نوشته اند. کامرون از معروف ترین کارگردانانی است که در ژانر مهیج و تخیلی شهرت دارد. فیلم آواتار 2 نیز ژانری تخیلی-علمی ، ماجرا جویی و اکشن دارد. این فیلم در تاریخ 17 دسامبر 2021 توسط شرکت توزیع کننده فاکس قرن بیستم منتشر می شود.

فیلم Avatar 2 ادامه فیلم آوارتار در سال 2009 است. کارگردان و تهیه کننده آن قسمت نیز جیمز کامرون بود. حال منتقدان و علاقمندان آثار جیمز کامرون منتظرند ببینند این فیلم نیز می تواند موفقیت قسمت قبلی را به دست بیاورد.

خبرهای سینما حاکی از آن است که جیمز کامرون برای ساخت آواتار 3 ، 4 و 5 نیز برنامه ریزی کرده است و آنها را در سال های 2023 ، 2025 و 2027 ارائه منتشر خواهد کرد. سم ورثینگتون ، زویی سالدانیا ، سیگورنی ویور و ژول دیوید مور از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

عوامل ساخت فیلم:

  • کارگردان: جیمز کامرون
  • تهیه کنندگان: جیمز کامرون و جان لاندو
  • نویسندگان: جیمز کامرون و جاش فریدمن
  • فیلمبردار: مائوره فیوره
  • شرکت تولید کننده: لایتستورم اینترتینمنت
  • بازیگران: سم ورثینگتون ، زویی سالدانیا ، سیگورنی ویور و ژول دیوید مور

در تاریخ پانزدهم دی ماه 1401 ، نسخه دانلود این ساخته با کیفیت پرده ای ، به همراه زیرنویس فارسی چسبیده ، جهت دانلود از رسانه هیوامووی با لینک مستقیم و رایگان ، قرار گرفت .

 

در تاریخ 21 دی 1401 ، دوبله فارسی این فیلم برای دانلود از رسانه هیوامووی با لینک مستقیم و رایگان ، قرار گرفت .

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *