24:01

فیلم 24:01 ، فیلمی ترسناک به کارگردانی سعید آنی زاده در اوایل سال 99 جلوی دوربین می رود. فیلمبرداری این اثر در یک کلبه جنگلی انجام می شود. دو نفر در این کلبه با هم برخورد می کنند...

دانلود فیلم 24:01 با کیفیت HD

دانلود فیلم ایرانی 24:01 با کیفیت عالی و با حجم کم

لینک دانلود پس از پخش بر روی صفحات نمایش خانگی اضافه می شود

 

اخبار این فیلم سینمایی:

فیلم 24:01 به کارگردانی سعید آنی زاده و تهیه کنندگی حجت الله سیفی مجوز خود را از شورای صدور پروانه ساخت دریافت نموده و در فروردین 1399 جهت تولید جلوی دوربین خواهد رفت.

دانلود رایگان فیلم 24:01

دانلود رایگان فیلم 24:01

به گفته حجت الله سیفی کارگردان این اثر: فیلم 24:01 ، در ژانر وحشت در یک کلبه جنگلی در ماسال ساخته خواهد شد و هم اکنون در حال بازبینی لوکیشن و انتخاب بازیگران این فیلم می باشند.

وی افزود: در سینمای ما اغلب فیلم در ژانر اجتماعی و کمدی ساخته می شود و گاهی نیز فیلم های جنگی هم تولید می شود. بنابراین در ژانر وحشت تجربه ای برای این کار وجود ندارد. در دهه ۵۰ ساموئل خاچیکیان نیز به سمت این ژانر سوق داشت و سعی می کرد در سینما تنوعی را به وجود بیاورد.

همچنین گفتند: امیدوارم فیلم خنده داری از آب درنیاید؛ زیرا این کارگردان جوان اولین سابقه های خود را تجربه می کند. البته من خودم هم بخواهم به سراغ ژانر وحشت بروم، با ترس لرز این کار را انجام خواهم داد تا جوک وخنده دار از آب در نیاید. به همین خاطر برای ایجاد فضایی ترسناک سعی می کنیم فضا را زیاد عجیب و غریب نکنیم و بیشتر از محیط طبیعی استفاده کنیم.

ایشان اضافه کردند: اگر در طول فیلم اتفاقات غیرمنتظره ای بیفتد و این اتفاقات با ضرب آهنگ خاص و فضاسازی صوتی همراه شود بتوانیم فضای مورد نظرمان را بوجود بیاوریم و باعث خنده نشویم.

داستان این فیلم:

این فیلم دو نفر را به تصویر می کشد که در یک کلبه جنگلی با هم برخورد می کنند و شروع به مرور خاطرات گذشته خود می شوند.

 

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *