بیوه سیاه Black Widow 2021

فیلم بیوه سیاه Black Widow 2021 درباره جنگ داخلی ای است که در مورد توافقنامه سوکوویا بوده است و و کمک ناتاشا رومانوف به راجرز و در نهایت تنها شدن او در مسیر پر پیچ خم می باشد...

معرفی فیلم بیوه سیاه Black Widow 2021

این ساخته زیبا و تماشایی و پرطرفدار و چشم نواز ، در سال 2021 توسط کشور آمریکا و به زبان های انگلیسی ، روسی ، نروژی ، مجارستانی تولید و ساخته شده است . کارگردانی را کیت شورتلند انجام داده و نویسندگی فیلمنامه هم بصورت مشترک برعهده اریک پیرسون، جک شفر، ند بنسون بوده و بازیگران این اثر اسکارلت جوهانسون، فلورانس پوگ، ریچل وایز، دیوید هاربر، ری وینستون، اور اندرسون، ویولت مک‌گراو، او-تی فاگبنل، ویلیام هرت، اولگا کوریلنکو، رایان کیرا آرمسترانگ، لیانی ساموئل هستند .

 

این عنوان چه زمانی پخش شد ؟

فیلم بیوه سیاه Black Widow 2021 برای اولین بار در تاریخ نهم جولای سال 2021 میلادی نمایش داده شد .

 

چه اطلاعات دیگری از این اثر داریم ؟

تهیه کنندگی این اثر برعهده کمپانی مارول استودیوز است که بنا بر اعلام عوامل سازنده ، در شهر رمزدال در کشور نروژ فیلمبرداری و تولید شده است و موفق شده یازده بار برنده جایزه از فستیوال های مهم بین المللی شود و سی و یک بار هم کاندید دریافت دیگر جوایز از جشنواره های جهانی بشود . این اثر 200 میلیون دلار بودجه ساخت داشته که توانسته در گیشه ها رقمی بیش از سیصد و هفتاد و نه میلیون دلار بدست بیاورد .

نظرات و نقدها 2

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمد
    0

    باسلام خدمت دوستان عزیز گرامی میگم فیلم های بون سانسور هست و فیلم بیوه سیاه کی دوبله میشه خواهش میکنم بگید

    1. adminio
      0

      سلام . نه این نسخه سانسور شده هست … نسخه دوبله تا چندین روز دیگه اضافه میشه