Im Daniel Blake 2016

داستان در مورد کارگری به نام دنیل بلیک است که بیماری قلبی دارد و پزشک او را از کار کردن منع می کند. حالا او مجبور است از دولت مستمری بیکاری بگیرد. در همان زمان او با یک زن نیز آشنا می شود...

دانلود فیلم I Daniel Blake 2016 با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجیمن دنیل بلیک هستم” دوبله فارسی و لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود با تمام کیفیت ها بلوری همراه با تیزر قرار گرفت

توضیحات تکمیلی این فیلم :

من دنیل بلیک هستم فیلمی در سبک درام محصول مشترک کشور های انگلیس و فرانسه است که در سال 2016 اکران شد. کارگردانی این فیلم را Ken Loach بر عهده داشته و بازیگرانی نظیر Dave Johns و Hayley Squires در این فیلم ایفای نقش کرده اند. مدت زمان فیلم 1 ساعت و 40 دقیقه است.

این فیلم نزدیک به 16 میلیون دلار در سینما های سرتاسر دنیا فروش داشته است. همچنین این فیلم برندۀ یک جایزه بفتا نیز شده است.

داستان در مورد کارگری به نام دنیل بلیک است که بیماری قلبی دارد و پزشک او را از کار کردن منع می کند. حالا او مجبور است از دولت مستمری بیکاری بگیرد. همچنین در این میان او با یک زن نیز آشنا می شود…

دانلود فیلم I Daniel Blake 2016

دانلود فیلم I Daniel Blake 2016

این فیلم بسیاری از منتقدان را به تحسین وا داشت. طبق آمار سایت راتن تومیتوز 92 درصد منتقدان نسبت به این فیلم نظری مثبت داده اند، همچنین این فیلم در سایت IMDB از طرف کاربران این فیلم نمرۀ بسیار خوب 7.9 را کسب کرده است.

این فیلم در جشنواره بفتا برندۀ جایزه بهترین فیلم بریتانیایی شد. همچنین در رشته های بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه اورجینال و بهترین بازیگر نقش مکمل زن نامزد دریافت جایزه شد. در مجموع این فیلم در جشنواره های معتبر برندۀ 29 جایزه شد و 35 نامزدی کسب کرد.

*************************************************************

دانلود فیلم من دنیل بلیک هستم با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *