Little Women 2019

زنان کوچک : این فیلم جالب درباره 4 خواهر است که در دوران جنگ داخلی آمریکا و بعد از آن تحول زندگی ایشان به نمایش در می آید...

دانلود فیلم Little Women 2019 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی Little Women 2019 با کیفیت عالی

لینک های دانلود اضافه شدند

توضیحات کامل فیلم زنان کوچک 2020:

عنوانی درام و عاشقانه که به کارگردانی گرتا گرویگ و تهیه کنندگی امی پاسکال در اوایل همین سال فیلم برداری اش به پایان رسیده است و حال آماده اکران تا چند روز دیگر در سینما های آمریکا است . پیش نمایش منتشر شده از این فیلم توانست بسیاری از مخاطبین را نیامده کم صبر کند و توانست خیلی زیادی از نظرات مثبت را به خود جلب کند هرچند خیلی ها هم گمان میکنند که هنوز باید خود فیلم اکران شود تا بتوان درباره آن قضاوت کرد.

این فیلم هشتمین سینمایی اقتباس شده از رمانی با همین اسم است که در سال 1868 نوشته شده است .بنابراین ممکنه داستانش برایتان تکراری باشد هرچند داستان پردازی و شخصیت پردازی مختلف در این گونه فیلم ها که به مراتب تکرار می شوند متفاوت است وبه گونه ای خواهد بود که مخاطب را خسته نکند و خود را قابل پیش بینی نشان ندهد.

دانلود فیلم Little Women 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم Little Women 2019 با لینک مستقیم

پیش نمایش رسمی این فیلم در 5 دسامبر همین ماه میلادی در برخی از جشنواره ها و نمایشگاه ها برگزار شد و تاریخ دقیق اکران آن در سینما هارا 25 دسامبر مشخص کرده اند که چیزی به آن نمانده است و این فیلم بزودی اکران خواهد شد .و پیش بینی شده است که بتواند حداقل در هفته اول اکران جزع ده رتبه برتر فروش را به خود اختصاص دهد.

 

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *