Resurrecting the Champ 2007

احیای قهرمان : فیلم در مورد یک شخصیت خیالی است که در گذشته ورزشکار بوده است، این ورزشکار توسط بازیگر محبوب و معروف آمریکایی ساموئل ال‌جکسون به نمایش درآمده است، ..

دانلود فیلم Resurrecting the Champ 2007 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی Resurrecting the Champ 2007 با دوبله فارسی و کیفیت عالی

لینک های دانلود نسخه بازبینی شده قرار گرفت

توضیحات کامل فیلم احیای قهرمان 2007:

احیای قهرمان به انگلیسی Resurrecting the Champ یک فیلم آمریکایی در سبک ورزشی-درام است که توسط Rod Lurie کارگردانی شده است، داستان این فیلم بر اساس نمایشنامه ای که توسط مایکل بورتمن و آلیسون بورنت نوشته شده است ساخته و پرداخته شده، تهیه کنندگی این فیلم برعهده مایک مداووی بوده است .
فیلم در مورد یک شخصیت خیالی است که در گذشته ورزشکار بوده است، این ورزشکار توسط بازیگر محبوب و معروف آمریکایی ساموئل ال‌جکسون به نمایش درآمده است، این ورزشکار که در خیابان‌های شهر دنور زندگی می‌کند تصمیم می‌گیرد تا مانند باب استارفیلد، بوکسور سنگین وزن معروف باشد، از دیگر بازیگران مطرح این سینمایی می‌توان به Josh Hartnett, Alan Alda, David Paymer و Teri Hatcher اشاره کرد.

این فیلم در تاریخ ۲۴ آگوست سال ۲۰۰۷ به نمایش درآمد و سودی بیش از ۳ میلیون دلار از فروش بلیط‌های این فیلم به دست آمد، این فیلم همچنین در ۸ آپریل سال ۲۰۰۸ بر روی DVD منتشر شد، این DVD شامل یک مصاحبه مخصوص با کارگردان فیلم و همچنین مصاحبه‌هایی با بازیگران و عوامل ساخت فیلم و در نهایت تریلر تئاتری فیلم می‌شد.

پخش آنلاین دوبله فارسی فیلم احیای قهرمان

پخش آنلاین دوبله فارسی فیلم احیای قهرمان

این سینمایی از نظر منتقدان و صاحب نظران سینما نقدهای متناقضی دریافت کرد اما به طور کلی دید منتقدان به فیلم نسبتا مثبت بود، این فیلم موفق شد تا نمره ۶۰ را از سایت Rotten Tomatoes با ۱۱۹ نقد دریافت کند، همچنین کاربران این سایت نیز نمره ۶.۱ را به این سینمایی اختصاص دادند، در سایت Metacritic نیز این اثرنمره ۵۵ رابر اساس ۲۸ نقد به دست آورد. این اثر در ESPY Award نیز نامزد جایزه بهترین فیلم ورزشی سال ۲۰۰۸ شده بود اما موفق به دریافت این جایزه نشد. این فیلم در باکس‌آفیس سال ۲۰۰۷ در رتبه دویست و یکم قرار گرفت.

عوامل ساخت فیلم:

کارگردان: رود لوری
تهیه‌کننده: مایک مداووی، باب یاری
موسیقی: لاری گروپه

پیش نمایش رسمی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *