تاپ گان 2 و 1 Top Gun 2021 (کالکشن)

داستان فیلم درباره یک مامور نیرو هوایی به نام ماوریک و یکی از افسرانش است که یک هواپیمای بسیار پیشرفته مدل اف هیجده را به یک ماموریت می فرستند ولی ...

توضیح کلی در مورد فیلم تاپ گان :

عنوانی کلاسیک اما بسیار جذاب و خاطره انگیز آغاز پیش رفت برای ستاره شدن در این فیلم را تجربه خواهید کرد . یکی از اولین سینمایی ها محبوب تام کروز ستاره مطرح سینمای جهان که ممکن است خیلی ها آن را ندیده باشید به طور کلی اگر بخواهیم به آثار بسیار محبوب وی اشاره ای داشته باشیم مسلما بد نیست که به سری ها ” ماموریت غیر ممکن ) اشاره ای داشته باشیم.

تام کروز معمولا بین دهه شصتی و هفتادی محبوبیت بیشتری در ایران دارد شاید به تیپ و استایل وی زیاد نیاید اما سن بالایی دارد و اغلب در کارهای اکشن و هیجان حضور داشته است و رسانه های ایران نیز فیلم های محبوب وی را اغلب با دوبله فارسی حرفه ای منتشر کرده اند.

همانطور که میدانید امروزه با حضور ستارگان جوان تر برخی از بازیگران به راحتی فراموش شده اند اما با یک فیلم جدید ورق به طور کامل باز میگردد سری دوم تاپ گان نیز برای سال 2021 تایید رسمی شده است و چیزی تا اکران رسمی آن نمانده است.

قسمت اول این فیلم اکشن و بسیار جذاب در سال 1986 به کارگردانی Tony Scott و فیلم نامه نویسی Jim Cash ساخته شده است این سینمایی در واقع جزع اولین آثار شناخته شده و محبوب تام کروز محسوب می شود وی از آن به بعد موفق شد در سایر فیلم های اکشن و کم نظیر حضور داشته باشد و نقش اصلی را بازی کند و مخاطبین بسیاری را جذب خودش کند.

اگر یک کلاسیک باز حرفه ای هستید پس حتما باید این فیلم را دیده باشید یا آن که اگر از دنبال کنندگان آثار کروز می باشید پس بد نیست با آثار کم تر دیده وی کمی ارتباط برقرار کنید و از دیدن آن لذت ببرید  , در این فیلم علاوه بر تام تیم رابینز نیز به عنوان یکی دیگر از کاراکترهای اصلی فیلم حضور داشت و توانست بازدهی خوبی برای آینده بازیگری اش به وجود آورد.

اما داستان فیلم در سری اول درباره دو ستوان نیروی هوایی می باشد که با مانور های حرفه ای خود در هوا در چند از ماشین های نظامی دشمن را از میدان به در می کنند و به نوعی استعداد خودشان را در این کار شکوفا می کنند حال آن ها برای شرکت در کلاس های نیروی هوایی نخبگان انتخاب شده اند و ماجراهایی در حال رقم خوردن می باشد.

 

توضیحاتی درمورد سری دوم فیلم Top Gun: Maverick 2022

اما پس تقریبا 40 سال حال شاهد یک بمب سینمایی خواهیم بود سری دوم اکشن محبوب تاپ گان به طور رسمی تایید شد و مراحل ساخت آن نیز به پایان رسیده است و علت شیوع ویروس و مشکلات ناشی از آن کمی به تاخیر افتاده و تاریخ دقیق اکران برای 2 جولای 2021 اعلام شده است و طرفداران تام کروز حال فقط چندماه با اکران فیلم جدید وی فاصله دارند.

نکته ای که از جمله جذابیت های این فیلم را دو چندان می کند حضور تام کروز پس از 40 سال در فیلمی می باشد که در واقع اولین اثر سینمایی وی نیز به شمار می رفت و اوج محبوبیتش را مدیون سری اول این فیلم می باشد و حال که سنش بالا رفته است سری دوم را نیز خودش به در نقش اصلی هنر نمایی خواهد کرد.

به طور کلی این فیلم سینمایی محصول سال 2021 کشور ایالات متحده آمریکا است. جوزف کوشینسکی کارگردانی این اثر را بر عهده داشته است. این اثر در ژانر های جنگی، اکشن و درام تهیه و تولید شده است. این فیلم محصول شرکت پارامونت پیکچرز است که در بازار تولید فیلم های سال 2020 بسیار فعال بوده است. بودجه ی ساخت این فیلم در حدود 152 میلیون دلار بوده است که بیش از ده برابر نسخه اول این فیلم است.

داستان این اثر دنباله ای بر نسخه قبلی خود یعنی تاپ گان محصول سال 1986 است.این فیلم به زبان انگلیسی خواهد بود. نسخه قبلی این فیلم برنده و کاندیدای جوایز زیادی شده است، از این رو انتظار می رود این نسخه از فیلم نیز در سطح بالایی قرار داشته باشد که باید منتظر اکران آن ماند و دید که آیا می توانند انتظارات را بر آورده سازد یا خیر.

نظرات و نقدها 14

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • sss
    0

    داداش خو بنویس دوبله هست نیست الان من که دوبله نگاه نمیکنم یا اون کسی که دوبله نگاه میکنه خو از کجا بفهمه که دانلود کنه

    1. adminio
      0

      سلام . تازه قالب سایت تعویض شده حذف شده از پست کلمه زیرنویس … این نسخه زیرنویس هست

  • Amir heydari
    0

    سلام کی میاد؟؟

    1. adminio
      0

      سلام نسخه کیفیت پرده ای منتشر شد

  • اشکان
    1

    چرا زیر نویس چسبیده ندارین تو گوشی چطوری زیرنویسو بزارم رو فیلم

    1. Mohmmad
      1

      با نر م افزار mx

  • شهرام
    1

    این فیلم عالیه بخصوص نسخه یکش به یادش…

  • امیر
    1

    رسیدید با این دوبلتون

  • Balooch
    0

    ممنون میشم ازتون که بفرمائید نسخه اصلی که با دوبله بارگزاری میکنید کی منتشر میشه؟
    سپاس گزار از پاسختون

    1. Arvand
      2

      سلام
      نسخه 2022 طبق چیزی که اعلام شده و اگر تغییر نکنه 12 جولای ( 21 تیر ) منتشر میشه

  • mna
    0

    چرا لینک رو پاک می‌کنی. بابا بایدن … حمله نداره. هنوز 2 سال مونده تا ترامپ بیاد. تا اون موقع خدا بزرگه 😂😂😂

  • Amir
    0

    چرا نسخه دوم نیست زده به دلیل محتوای ضد ایرانی

    1. Arvand
      0

      حذف شده دیگه

  • توتو
    0

    کلا فیلم … بود اسم فیلمای هندی بدرفته والا