دوچرخه ها

داستان در مورد یک دوچرخه به نام زرد مشکی است در حال آماده شدن برای انجام مسابقه است، اما او با مشکلاتی مواجه می شود و دوستانش به او کمک می کنند تا با موفقیت مسابقه را به اتمام برساند...

دانلود انیمیشن دوچرخه ها با دوبله فارسی

دانلود کارتون ایرانی دوچرخه ها 2015 پخش شبکه پویا با دوبله فارسی و لینک مستقیم

لینک دانلود کارتون دوچرخه ها نسخه بازبینی شده + پخش آنلاین اضافه شد

 

توضیحات تکمیلی این انیمیشن:

کارتون دوچرخه ها یکی از محبوب ترین انیمیشن هایی است که در تلویزیون صدا و سیمای ایران پخش شده و بسیاری از کودکان و نوجوانان با آن خاطره دارند.

همانطور که از اسم این انیمیشن پیداست داستان در مورد دوچرخه هاست. شخصیت های این کارتون همگی دوچرخه هستند و به کارهای مختلفی مشغول هستند. شخصیت اصلی این انیمیشن که زرد مشکی نام دارد یک دوچرخه مسابقه ای است و با چالش های زیادی در این مسیر رو به رو می شود. اما او دوستانی دارد که به او کمک می کنند…

وقتی صحبت از انتخاب سرگرمی مناسب برای کودکان باشد خانواده ها جدیدا حساسیت های زیادی نشان می دهند چرا که میخواهند فرزندشان علاوه بر سرگرم شدن چیزهایی مفید نیز یاد بگیرد و خوشبختانه ساخته های جدید چه ایرانی چه خارجی موارد آموزنده زیادی دارند اما خب انتخاب بین آن ها سخت شده است هر چند که این امر طبیعی ست این ساخته میتواند یکی از انتخاب های درست یک والدین برای فرزندشان باشد.

دانلود کارتون دوچرخه ها

دانلود کارتون دوچرخه ها

این انیمیشن خاطره انگیز یکی از بهترین انیمیشن های دوبله شده توسط صدا و سیمای ایران است که چندین و چند بار از شبکه های مختلف از جمله شبکه پویا پخش شده است. این برای کودکان بسیار لذت بخش و برای نوجوانان یاد آور نوستالژی و خاطره انگیز است. پیشنهاد می کنیم که در این ایام تعطیلات به تماشای این انیمیشن بپردازید چرا که یکی از بهترین هاست.

*************************************************************

دانلود رایگان کارتون دوچرخه ها با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 720p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

 

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *