لوک خوش شانس

لوک خوش شانس , داستان این انمیشن درباره یک گاوچرون می باشد که سریع تر از سایه افرا تیر میزند و همراه با اسب خود جولی جامپر به گرفتن دزدها و قاتل ها مشغول می باشد...

دانلود انیمیشن لوک خوش شانس با دوبله فارسی

دانلود کارتون سریالی خارجی The New Adventures of Lucky Luke 2003 با دوبله فارسی

قسمت اول تا آخر (1 تا 52) کامل با لینک مستقیم

پخش آنلاین اضافه شد

 

توضیحات تکمیلی این انیمیشن:

اگر به دنبال ماجراجویی هستید و اگر به دنبال یک اثر جذاب برای سرگرمی میگردید بهترین انتخاب شما میتواند انیمیشن جذاب لوک شانس باشد این کارتون سریالی که از سال 2003 میلادی در شبکه های فرانسوی شروع به پخش کرد و ساخته و مخصول خوده فرانسه محصوب می شود توانست پس از مدتی در سایر نقاط جهان به خصوص ایران به محبوبیت ویژه ای برسده و یک خاطره انگیز همیشگی بماند.

این سری ماجراهای لوک خوش شانس در قالب 51 قسمت ساخته شده است که برخی از آن ها با دوبله فارس در دسترس می باشد و حدود تعداد قسمت هایی محدودی از آن نیز به علت قدیمی بودن آن به زبان انگلیسی در دسترس می باشد که هم اکنون در سایت قرار گرفته است.

دانلود کارتون خارجی The New Adventures of Lucky Luke 2003 با دوبله فارسی

دانلود کارتون خارجی The New Adventures of Lucky Luke 2003 با دوبله فارسی

یکی از محبوب ترین آثار دهه های هفتاد و اواخر 60 بی شک لوک خوش شانس و دالتون ها بود که بسیار در بین ایرانیان محبوب شده بود همینک این انیمیشن خاطره انگیز و جذاب در اختیار کاربران هیوا مووی قرار میگیرد.

داستان این کارتون جذاب درباره یک گاوچرون می باشد که تیر اندازی اش بسیار حرفه ای است و زود تر از سایه یک نفر میتواند شلیک کند او یک اسب باهوش نیز دارد و همراه وی به عنوان یک مامور دولتی به دنبال سارقان و خلاف کاران در سایر نقاط می رود و درگیری اصلی وی با برادران دالتون می باشد که ماجراهای جذابی را رقم میزند.

*************************************************************

دانلود رایگان کارتون لوک خوش شانس با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

برای دانلود تمامی قسمت ها کلیک نمایید

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 2

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس
    1

    سلام . لینک دانلود قسمت های ۶،۷،۱۳،۱۹،۲۰،۲۳،۲۶،۲۷،۳۲،۴۱،۴۲،۴۳،۴۴،۴۵،۴۶،۴۷،۴۸،۴۹،۵۰،۵۱و۵۲ خراب هستند و فقط صوت آن ها به زبان انگلیسی بالا می آید. لطفا رسیدگی کنید

    1. PhuN
      1

      سلام این قسمت ها با دوبله فارسی منتشر نشدند فقط با صوت انگلیسی موجود هستند