هاچیپو

هاچیپو , مزرعه ای که هاچیپو و دوستانش در آن زندگی می کنند قرار است به فروش برسد زیرا مالکان ورشکسته شده اند گنوم ها باید به خانواده کمک کرده و مزرعه را نجات دهند.

دانلود انیمیشن هاچیپو با دوبله فارسی

دانلود کارتون خارجی Hatschipuh 1987 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

لینک دانلود کارتون هاچیپو نسخه بازبینی شده + پخش آنلاین اضافه شد

 

توضیحات تکمیلی این انیمیشن:

یک عنوان آلمانی که در سال 1987 به کارگردانی اولریش کونیگ ساخته شده است که بر اساس نمایشنامه های رادیویی و کتابهایی که مخصوص کودکان نوشته شده است طراحی شده و مخاطب ویژه آن کودکان می باشند و مسلما مورد رضایت نوجوانان نیز قرار خواهد گرفت. این انیمیشن قدیمی همچنین در لیست برنامه های نوروز سال 1399 صدا و سیما ایران نیز می باشد و قرار است دوباره پخش شود تا خاطرات گذشته خیلی ها را زنده کند .

با وجود قدیمی بودن این ساخته اما بازهم طرفداران زیادی دارد و هربار که بازپخش می شود نیز به آن ها افزوده می شود و به خصوص در ایران این امر برایش طبیعی بوده است و همواره مخاطبینی بسیاری از از کودک و نوجوان ایرانی جذب خود کرده است چرا که دارایی داستان جذاب متفاوت و طنزی کم نقص می باشد و حتی برخی بزرگسالان را هم میتوان سرگرم کند.

دانلود کارتون هاچیپو با دوبله فارسی

دانلود کارتون هاچیپو با دوبله فارسی

ساخته های قدیمی آلمانی همیشه در فرهنگ های مختلف و کشورهای دیگر به خوبی جا افتاده است به خصوص محصولاتی مخصوص کودک و نوجوان عرضه می کنند توانسته به نوعی عجیبی در محبوب شود و خوش ساخت بودن آن هارا به رخ بکشد . این انیمیشن در کشورهای مختلف همواره پخش شده است و با وجود قدیمی بودن اما بازم هم توانسته تبدیل به یک خاطره همیشگی در بین کودکان و حتی بزرگسالان شود.

*************************************************************

دانلود رایگان کارتون هاچیپو با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *