گلابی غول پیکر

گلابی غول پیکر , همه چیز عادی و طبیعی پیش می رود تا جایی که از یک جزیره مخوف پیغامی به شخصیت اصلی ما میرسد پیغامی از که در یک بطری می باشد که مطعلق به شهردار گم شده شهر سولبی می باشد....

دانلود کارتون گلابی غول پیکر با دوبله فارسی

دانلود انیمیشن خارجی The Giant Pear 2017 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

لینک دانلود کارتون غول پیکر نسخه بازبینی شده + پخش آنلاین اضافه شد

 

توضیحات تکمیلی این انیمیشن:

سال 2017 را همه سال ویژه ای برای انیمیشن ها در سراسر جهان می دانند چرا که سیر عظیمی از آن ها توانستند به طرز عجیبی پیشرفتی صعودی داشته باشند و امتیاز قابل را از منتقدین و سایر مخاطبین بگیرند و بهترین شرایط را برای خود رقم زده اند.

این انیمیشن که به کارگردانی Amalie Næsby Fick و Jørgen Lerdam و فیلمنامه نویسی Bo Hr. Hansen با همراهی  Jakob Martin Strid ساخته شده است و در نهایت با تدوین نهایی در سال 2017 روانه سینما ها شد و قبل از آن ها با شرکت در جشنواره های مختلف توانت جوایزهای ویژه ای از آن خود کند این انیمیشن همچنین به زبان شیرینی  فارسی نیز ترجمه شده است که دوبله آن در دسترس می باشد و از وبسایت هیوامووی آماده دریافت می باشد.

دانلود انیمیشن گلابی غول پیکر

دانلود انیمیشن گلابی غول پیکر

این روز ها رقابت بین انیمیشن هایی خارجی بسیار سخت شده است و معمولا هر ساله ساخته هایی بسیار جذابی روانه سینما ها می شوند و تک تک آن ها هم از نظر منتقدین نمره قابل قبولی را دارند به طور کلی هر چه قدر که فیلم ها از حالت برتری در آمدند و معمولا از هر ده فیلم فقط یکی از آن ها قابل قبول عام قرار میگرفت اما انیمیشن ها پیشرفت بهتری داشته اند و به نوعی همه پسند بوده اند مگر در مواقعی که سلیقه شخصی دخالتی در روند آن ها داشته باشد.

*************************************************************

دانلود کارتون گلابی غول پیکر با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود صوت دوبله

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

 

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *