باب اسفنجی در خشکی

باب اسفنجی در خشکی , اینبار باب اسفنجی را در خشکی خواهیم وقتی وی تصمیم جدی میگیرد که به آنجا برود تا دستور پخت غذای مورد علاقه اش را پیدا کند اما دچار یک درگیری با یک دزد دریایی می شود....

دانلود انیمیشن باب اسفنجی در خشکی با دوبله فارسی

دانلود کارتون خارجی The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water 2015 با لینک مستقیم

نسخه پخش آنلاین به پست افزوده شد

 

توضیحات تکمیلی این انیمیشن:

یک ساخته سه بعدی از جذاب از سری محبوب باب اسفنجی که محصول 2015 آمریکا می باشد و به کارگردانی Paul Tibbitt و Mike Mitchell و نویسندگی Glenn Berger ساخته شده است این سینمایی دومین فیلم برگرفته از انیمیشن سریالی باب اسفنجی می باشد که نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان بسیار محبوب است به زبان کشور های زیادی دوبله شده است.

وقتی صحبت از انتخاب یک فیلم برای سرگرمی کودکان می آید همیشه خانواده ها حساس خواهند به آن چه کودکشان می بیند و معمولا همه میدانیم در همه خانواده حداقل یک نفر این انیمیشن را دیده است و یکی از محبوب ترین ها در بین کودکان نیز می باشد.

دانلود کارتون خارجی The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water 2015

دانلود کارتون خارجی The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water 2015

ماجراجویی جدید باب اسفنجی و پاتریک اینبار بیرون دریا و در خشکی , وقتی باب به یک غذا خیلی علاقه مند میشه متوجه میشود که دستور پخت آن فقط در خشکی یافت خواهد شد پس دست به هرکاری میزند تا به خشکی برود اما سخت ترین مرحله فقط رفتن به خشکی نبود بلکه چگونه دوام اوردن بود و همچنین یک دزد دریایی بدنام نیز نقشه های شومی در سر داشت که باب را وادار می کند که با او مقابله کند.

این سینمایی که دومین محصول فیلم مانند سری های باب اسفنجی محصوب می شود به نوعی ادامه سینمایی قبل نیز شناخته می شود هرچند برخی عوامل آن تغیر کرده است و داستان خطی جدید را سیر می کند و تحولات زیادی را در بر دارد.

*************************************************************

دانلود رایگان کارتون باب اسفنجی در خشکی با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 1

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اسماعیل
    0

    دانلود کردیم دوبله نبود