ترابل Trouble 2019

ترابل , داستان درباره سگی به نام ترابل می باشد که از خانه اش فرار می کند...

دانلود انیمیشن ترابل با دوبله فارسی

دانلود کارتون Trouble 2019 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

 

توضیحات تکمیلی این انیمیشن:

انیمیشنی کمدی و جذابه که محصول سال 2019 آمریکا می باشد و به کارگرادنی Kevin Johnson و تهیه کنندگی John H. Williams ساخته شده است نویسندگی این ساخته را نیز Rob Muir انجام داده است این انیمیشن از کتابی با همین نام ساخته شده که نویسنده ای تایلندی دارد و به طور کلی ریشه ای تایلندی دارد.

اگر به دنبال انیمیشنی مناسب پر محتوا هستید تا فرزندانتان را با آن سرگرم کنید پس این ساخت میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد چرا که مسائل آموزنده ای بسیاری را به آن ها خواهد آموخت همچنین اگر به دنبال آثاری مشابه نیز می باشید که بتواند هم برای شما و هم برای فرزندانتان سرگرم کننده باشد پس بهتر است با ( دانلود انیمیشن قلعه متحرک هاول دوبله فارسی ) نیز آشان شوید که به صورت کاملا رایگان و با دوبله فارسی از رسانه هیوامووی قابل دریافت می باشد , نکته جالب توجه راجب این ساخته اسقبال نسبتا کمی از آن شده است و به ندرت در سایر کشور ها پخش شده است اما در ایران با دوبله فارسی منتشر شده است و میتوانید با آن خودتان را سرگرم کنید.

دانلود کارتون Trouble 2019 با دوبله فارسی

دانلود کارتون Trouble 2019 با دوبله فارسی

داستان این انیمیشن جدید و جذاب درباره زندگ سگی به نام ترابل می باشد که از خانه ای که در آن بوده است فرار کرده است و حال باید برای زندگی در جامعه باید خودش را آماده کند و با سختی ها و چالش های جدید روبرو شود و چیزهایی جدیدی را تجربه کند برای این تجربه ها او باید مراحل زیادی را بگذراند.

********************************

دانلود کارتون ترابل دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 1

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • امین رجبی
    0

    عالی