توکیو 8 ریشتر

توکیو ۸ ریشتر , در یک روز عادی در توکیو وقتی دختری نوجوان می خواهد دنبال برادر کودکش در مهد کودک برود و مسئولیت نگهداری اش را تا زمانی که خانواده اش به خانه بیایند به عهده بگیرد اتفاقی غیر قابل پیش بینی رخ می دهد...

دانلود انیمیشن توکیو ۸ ریشتر با دوبله فارسی

دانلود کارتون خارجی Tokyo Magnitude 8.0 2009 دوبله فارسی لینک مستقیم

لینک دانلود قسمت 1 تا 11 کیفیت بالا قرار گرفت

توضیحات تکمیلی این انیمیشن:

یک درام بی نظیر که محصول سال 2009 زاپن می باشد و به کارگردانی Masaki Tachibana و تهیه کنندگی Hiroko Yamada ساخته شده است این انیمیشن را میتواند به عنوان یک سمبل مربوط به زلزله های اخیری است که در ژاپن تلفاتی قابل شمارش داده است و دوران سخت این کشور را به تصویر می کشاند.

این ساخته که از محبوبیت های ویژه ای در ژاپن برخودار بود پس از گذشت سال ها از پخشش در غرب نیز به محبوبیت رسید و در نهایت به تازگی با دوبله فارسی برای اولین بار از شبکه پویا سیما پخش شده است که هم اکنون با لینک مستقیم رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار دارد و میتوانید با احتساب ترافیک نیم بها آن را دانلود نمایید همچنین اگر به دنبا اثری مشابه میگردید که شمارا سرگرم سازد پس بهتر است ( دانلود انیمیشن سگ های نگهبان 3 دوبله فارسی ) را تماشا نمایید.

دانلود کارتون خارجی Tokyo Magnitude 8.0 2009 دوبله فارسی

دانلود کارتون خارجی Tokyo Magnitude 8.0 2009 دوبله فارسی

داستان این انیمیشن جذاب و متفاوت درباره یک اتفاق نا خوشایند است که به طور ناگهانی در توکیو رخ می دهد , ماجرا از جایی شروع می شود که دختری نوجوان تصمیم میگیرد به دنبال برادرش کوچک تر خود برود تا با هم به خانه بروند اما در مسیر وقتی در فروشگاهی بزرگ هستند زلزله عظیم در توکیو رخ می دهد زلزله ای که تلفات بسیاری را دارد و کودک و جوان نمی شناسد این دو از این زمین لرزه بزرگ به طور شانسی جان سالم به در می برند اما طبیعی است که به علت سن کمشان به دنبال پدر و مادرشان باشند در این بین زنی میان سال مسئولیت آن ها را موفتا بر عهده می گیرد.

 

*******************

دانلود انیمیشن سریالی توکیو 8 ریشتر با دوبله فارسی

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

***

دانلود قسمت 01

دانلود قسمت 02

دانلود قسمت 03

دانلود قسمت 04

دانلود قسمت 05

دانلود قسمت 06

دانلود قسمت 07

دانلود قسمت 08

دانلود قسمت 09

دانلود قسمت 10

دانلود قسمت 11

***

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 1

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • صدف نکویی
    0

    سلام. ببخشید دو زبانه این فیلم و با کیفیت بهتر را با زیرنویس ندارید. بسیار پائین و بد بود. ولی زیبا. انیمه های ژاپنی قشنگ هستند. اگر ممکنه بهترشو بگذارید. ممنونم