شیر شاه 2019

دانلود انیمیشن شیر شاه The Lion King به کارگردانی جان فاورو دومین فیلم پرفروش 2019 در جهان می باشد که تا کنون فروشی نزدیک به 1 میلیارد و 600 میلیون دلار داشته است...

دانلود انیمیشن شیر شاه 2019 با دوبله فارسی

دانلود کارتون خارجی The Lion King 2019 با دوبله فارسی و کیفیت عالی

لینک دانلود نسخه دوبله فارسی بازبینی شده قرار گرفت

 

توضیحاتی راجع به این انیمیشن:

انیمیشن شیر شاه The Lion King در ژوئیه 2019 اکران شد و تا کنون بیش از 1 میلیارد و 600 میلیون دلار در سراسر دنیا فروش انجام داده است و در زمره پرفروش ترین فیلم های سال 2019 می باشد.

شیرشاره که انیمیشن محبوب است در سال 2019 میلادی یک فیلم سینمایی از آن به اکران رسید مورد استقبال گرم مخاطبین این انیمیشن نیز قرار گرفت و توانست نیامده حسابی سر و صدا به پا کند و قدم اول را حسابی محکم برداشت.

دانلود رایگان انیمیشن شیر شاه The Lion King

دانلود رایگان انیمیشن شیر شاه The Lion King

کارگردان این اثر جان فاورو، تهیه کننده جفری سیلور و جان فاورو و نویسنده آن جف نیثنسن می باشد. والت دیزنی پیکچرز نیز مسئول ساخت این انیمیشن می باشد. از صداپیشگان این اثر نیز متوان دونالد گلاور، جیمز ارل جونز، ست روگن و بیلی ایکنر را نام برد.

شیر شاه تولید خود را در سپتامبر 2016 شروع کرد و فیلمبرداری آن تا اواسط سال 2017  طول کشید. فیلمبرداری آن در لس آنجلس جلوی یک پرده آبی در استودیو صورت پذیرفت. در ساخت این فیلم 260 میلیون دلار هزینه شد.

فیلم پس از اکران واکنش متوسطی از منتقدان در پی داشت. صداپیشگان، موسیقی و جلوه های ویژه آن نظرهای بسیاری را به خود جلب نمود و دومین فیلم پرفروش 2019 شد.

فقر و بدبختی در هر دنیا و کشوری وجود دارد کوچک و جوان نمیشناسد داستان این انیمیشن نیز درباره پسری جوان است که کودکی خودش را با جمع اوری زباله گذرانده است و سختی هایی زیاد کشیده است وقتی همه چیز طبق روال است ناگهان یک نابودگر شیطانی پدیدار می شود و میخواهد به دوستان این پسر جوان آسیب برساند پسر میخواهد تمام تلاشش را بکند تا آن هارا نجات دهد.

************************************

دانلود رایگان کارتون شیرشاه 2019 با دوبله فارسی

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *