فردیناند

فردیناند , داستان درباره گاوی خوش قلب و بزرگ است که به اشتباه به عنوان یک حیوان خطرناک بین همسایه هایش شناخته می شود و آن ها وی را از خانه ای جدا می کنند....

دانلود انیمیشن فردیناند 2017 با دوبله فارسی

دانلود کارتون خارجی Ferdinand 2017 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

لینک دانلود کیفیت بلوری قرار گرفت

 

توضیحات تکمیلی این انیمیشن:

عنوانی ماجراجویی و کمدی که محصول سال 2017 استودیو Blue Sky Studios آمریکا می باشد و به کارگردانی Carlos Saldanha و تهیه کنندگی John Davis ساخته شده است نویسندگی این اثر را نیز Robert L. Baird بر عهده داسته است , این کارتون کمدی و جذاب که به تازگی ار رسانه های ایران نیز با دوبله فارسی پخش شده است به یک محبوبیت چشم گیر در بین کودک و نوجوان ایرانی نیز دست پیدا کرده است.

با گذشت سریع زمان استایل و سبک کلی انیمیشن ها در کشورهای مختلف دچار تغیرات و تحولات بسیار می شوند تحولاتی که گاهی موجب می شود مخاطبین بزرگسال حتی بیشتر از کودکان به آن ها جذب شوند و کاملا ژانری جدید باطراحی جذاب را به سینما معرفی کرده اند از جمله این انیمیشن ها میتوان به ( دانلود انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ) نیز اشاره کرد که ساخته سری چهارم و جدید آن برای سال 2021 نیز تایید شده است و علاقه مندان به این ساخته را حسابی خوشحال کرده است و ظاهرا قرار است داستان جذاب تر را دنبال کنند.

دانلود کارتون خارجی Ferdinand 2017 با دوبله فارسی

دانلود کارتون خارجی Ferdinand 2017 با دوبله فارسی

داستان انیمیشن زندگی تلخ یک گاوه بزرگ و خوش قلب به نام فردیناند را به تصویر می کشاند ماجرای او از وقتی شروع می شود که همسایه هایش اورا به اشتباه به عنوان یک موجود خطرناک می شناسند و وی ناچار می شود که از خانه خود دور شود و وارد ماجراجویی جدیدی شود وی در این ماجراجویی ما چالش های بسیاری نیز روبرو می شود….

********************************

دانلود انیمیشن فردیناند دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

عوامل ساخت:

کارگردان : Carlos Saldanha

تهیه کننده : John Davis

نویسنده: Robert L. Baird

موسیقی : John Powell

تدوین : Harry Hitner

پیش نمایش رسمی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *