فوتبال دستی

فوتبال دستی , داستان درباره جوانی به نام آمادو می باشد که در طی اتفاق با بازیکنان محبوب و معروف فوتبال وارد ماجراجویی می شود....

دانلود انیمیشن فوتبال دستی با دوبله فارسی

دانلود کارتون Underdogs 2013 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

 

توضیحات تکمیلی این انیمیشن:

تا کنون انیمیشن های بسیاری از رسانه هیوامووی معرفی شده است اما شاید کم تر با اثری کاملا متفاوت آشنایی داشته باشید این انیمیشن که محصول سال 2013 آرژانتین می باشد  و به کارگردانی و تهیه کنندگی Juan José Campanella ساخته شده است. توانست به طور کاملا غیرقابل انتظار به عنوان یکی از بهترین ساخته های کشور آرژانتین تبدیل شود و به در بین جهانیان نیز به عنوان یک انیمیشن محبوب و موفق شناخته شد.

در بازه زمانی ای که معمولا فیلم ها و انیمیشن های بسیاری ساخته می شود شاید انتخاب بهترین برای دیدن و سرگرم شدن کمی سخت به نظر برسد اما حقیقت آن است که هر ساخته ای ارزش حداقل یک بار دیدن را دارد مگر آن که کلا ژانر آن مورد پسند شما نباشد این موضوع در انتخاب انیمیشن مناسب نیز صدق می کند در سال های اخیر انیمیشن های بسیار خوبی ساخته شده اند که محبوبیت ویژه ای نزد ایرانیان نیز دارند اگر بخواهیم یکی از آن هارا نام ببریم بد نیست به ( دانلود انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 4 دوبله فارسی ) نیز اشاره ای داشته باشیم .

دانلود انیمیشن Metegol

دانلود انیمیشن Metegol

جوانی به نام آمادو که به فوتبال علاقه بسیاری دارد به طور اتفاقی با یک سری افراد معروف وارد یک ماجراجویی جذاب می شود که برایش بسیار چالش خاطر انگیزی می باشد و میخواهد در آن نهایت استفاده را ببرد تا لذت را تجربه کند این پسر که کم کم دارد به آرزوهایش می رسد به فکر انجام کارهای بزرگی است.

********************************

دانلود کارتون فوتبال دستی دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *